Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8891
Title: Розробка шляхів адаптації сільськогосподарського підприємства до змін у маркетинговому конкурентному середовищі
Other Titles: Rozrobka shliakhiv adaptatsii silskohospodarskoho pidpryiemstva do zmin u marketynhovomu konkurentnomu seredovyshchi
Authors: Кошеленко, Едуард Юрійович
Koshelenko, Eduard
Keywords: маркетинг
marketing
конкуренція
competition
конкурентне середовище
competitive environment
конкурентоспроможність
competitiveness
адаптація до змін
adaptation to changes
стратегія
strategy
ефективність
efficiency
диверсифікація
diversification
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Кошеленко Е. Ю. Розробка шляхів адаптації сільськогосподарського підприємства до змін у маркетинговому конкурентному середовищі : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Едуард Юрійович Кошеленко ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8891
Abstract: Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове конкурентне середовище сільськогосподарського підприємства. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є заходи із адаптації сільськогосподарського підприємства до змін у конкурентному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження сутності зовнішнього середовища сільськогосподарських підприємств та практичні аспекти формування сучасних економічних механізмів, за допомогою яких компанії можуть адаптуватися до конкурентного середовища. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналітичний, статистичний, графічний та системний підходи до вивчення економічних процесів і явищ у контексті маркетингової діяльності. Obiektom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye marketynhove konkurentne seredovyshche silskohospodarskoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye zakhody iz adaptatsii silskohospodarskoho pidpryiemstva do zmin u konkurentnomu seredovyshchi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia sutnosti zovnishnoho seredovyshcha silskohospodarskykh pidpryiemstv ta praktychni aspekty formuvannia suchasnykh ekonomichnykh mekhanizmiv, za dopomohoiu yakykh kompanii mozhut adaptuvatysia do konkurentnoho seredovyshcha. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analitychnyi, statystychnyi, hrafichnyi ta systemnyi pidkhody do vyvchennia ekonomichnykh protsesiv i yavyshch u konteksti marketynhovoi diialnosti.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8891
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кошеленко Е.Ю..pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.