Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8893
Назва: Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Formuvannia systemy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva
Автори: Кривкін, Данило Олександрович
Kryvkin, Danylo
Ключові слова: маркетинг
marketing
маркетингова система
marketing system
маркетингові ризики
marketing risks
маркетингова стратегія
marketing strategy
маркетингові комунікації
marketing communications
оптимізація маркетингових витрат
optimization of marketing outputs
маркетингова діяльність
marketing activity
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кривкін Д. О. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Данило Олександрович Кривкін ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 82 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8893
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процеси управління системою маркетингу в діяльності підприємства, а також напрями впровадження даних заходів в Товаристві з обмеженої відповідальності фірма «ЗГІК». Предметом дослідження є теоретичні основи, методологічні підходи та організаційно-економічні аспекти управління системою маркетингу на підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних і методичних положень, щодо процесу управління системою маркетингу підприємства та розробка заходів щодо його вдосконалення в Товаристві з обмеженою відповідальністю фірмі «ЗГІК» м. Дніпро. Методи дослідження: описовий метод, збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, методи економетричного та оптимізаційного моделювання, табличний та графічний методи для наочності подання інформації. Obiektom doslidzhennia ye protsesy upravlinnia systemoiu marketynhu v diialnosti pidpryiemstva, a takozh napriamy vprovadzhennia danykh zakhodiv v Tovarystvi z obmezhenoi vidpovidalnosti firma «ZHIK». Predmetom doslidzhennia ye teoretychni osnovy, metodolohichni pidkhody ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty upravlinnia systemoiu marketynhu na pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh polozhen, shchodo protsesu upravlinnia systemoiu marketynhu pidpryiemstva ta rozrobka zakhodiv shchodo yoho vdoskonalennia v Tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firmi «ZHIK» m. Dnipro. Metody doslidzhennia: opysovyi metod, zboru, analizu ta porivniannia informatsii, metody ekonomichnoho analizu, a takozh koreliatsiino-rehresiinyi analiz, metody ekonometrychnoho ta optymizatsiinoho modeliuvannia, tablychnyi ta hrafichnyi metody dlia naochnosti podannia informatsii.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8893
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривкін Д.О..pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.