Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8894
Title: Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення
Other Titles: Formuvannia marketynhovoi komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva ta shliakhy yii vdoskonalennia
Authors: Лагута, Ігор Сергійович
Lahuta, Ihor
Keywords: маркетингові комунікації
marketing communications
комунікаційна політика
communication policy
засоби просування
promotion means
реклама
advertising
інноваційна продукція
innovative products
інтернет-маркетинг
internet marketing
таргетування
targeting
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Лагута І. С. Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Ігор Сергійович Лагута ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8894
Abstract: Об'єкт дослідження – загальні маркетингові комунікації для агробізнесу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні основи проектування маркетингової комунікації в аграрних підприємствах. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей управління маркетинговими комунікаціями в сучасних компаніях та визначення основних проблем і перспективних напрямків удосконалення маркетингової комунікаційної політики. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: монографічні методи, аналітичні розрахунки, кореляційна регресія та математичне моделювання. Для наочного представлення результатів дослідження використовувалися табличні та графічні методики. Obiekt doslidzhennia – zahalni marketynhovi komunikatsii dlia ahrobiznesu. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodolohichni ta praktychni osnovy proektuvannia marketynhovoi komunikatsii v ahrarnykh pidpryiemstvakh. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia osoblyvostei upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy v suchasnykh kompaniiakh ta vyznachennia osnovnykh problem i perspektyvnykh napriamkiv udoskonalennia marketynhovoi komunikatsiinoi polityky. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: monohrafichni metody, analitychni rozrakhunky, koreliatsiina rehresiia ta matematychne modeliuvannia. Dlia naochnoho predstavlennia rezultativ doslidzhennia vykorystovuvalysia tablychni ta hrafichni metodyky.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8894
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лагута І.С..pdf869,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.