Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8895
Title: Удосконалення маркетингових конкурентних стратегій аграрного підприємства
Other Titles: Udoskonalennia marketynhovykh konkurentnykh stratehii ahrarnoho pidpryiemstva
Authors: Лимар, Андрій Михайлович
Lymar, Andrii
Keywords: маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
конкурентні стратегії
competitive strategies
споживачі
consumers
конкуренти
competitors
диференціація
differentiation
адаптація
adaptation
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Лимар А. М. Удосконалення маркетингових конкурентних стратегій аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Андрій Михайлович Лимар ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 70 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8895
Abstract: Об’єктом дослідження є процес формування, аналізу, оцінки та розробки заходів щодо удосконалення маркетингової конкурентної стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження маркетингових конкурентних стратегій є комплексний аналіз методів і технік, які підприємства використовують для досягнення конкурентної переваги на ринку. Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні маркетингових конкурентних стратегій аграрного підприємства з метою забезпечення його стабільної конкурентоспроможності на ринку, підвищення ефективності залучення та утримання клієнтів, оптимізації виробничих процесів та збільшення обсягів аграрної продукції. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia, analizu, otsinky ta rozrobky zakhodiv shchodo udoskonalennia marketynhovoi konkurentnoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia marketynhovykh konkurentnykh stratehii ye kompleksnyi analiz metodiv i tekhnik, yaki pidpryiemstva vykorystovuiut dlia dosiahnennia konkurentnoi perevahy na rynku. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie v udoskonalenni marketynhovykh konkurentnykh stratehii ahrarnoho pidpryiemstva z metoiu zabezpechennia yoho stabilnoi konkurentospromozhnosti na rynku, pidvyshchennia efektyvnosti zaluchennia ta utrymannia kliientiv, optymizatsii vyrobnychykh protsesiv ta zbilshennia obsiahiv ahrarnoi produktsii.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8895
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лимар А.М..pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.