Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899
Назва: Маркетингове стратегічне і тактичне забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки
Інші назви: Marketynhove stratehichne i taktychne zabezpechennia vykhodu pidpryiemstva na zovnishni rynky
Автори: Лозовий, Денис Володимирович
Lozovyi, Denys
Ключові слова: зовнішній ринок
foreign market
маркетинг
marketing
вихід на зовнішній ринок
entering the foreign market
рекламні агенції
advertising agencies
система комунікацій
communication system
оцінка привабливості ринку
assessment of market attractiveness
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Лозовий Д. В. Маркетингове стратегічне і тактичне забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Денис Володимирович Лозовий ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – діяльність підприємства щодо виходу на зовнішні ринки. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та організаційно-економічні аспекти розробки маркетингового забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки. Метою кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічний розгляд основних аспектів формування системи стратегічного маркетингу для підвищення конкурентних переваг підприємств та розвитку економічної діяльності на зовнішніх ринках. Методи дослідження: системний аналіз, абстракція, аналогія; економіко-статистичний та функціональний аналіз, класифікація, типологізація, порівняльний аналіз; графічний – для наочного представлення досліджуваного явища. Obiekt doslidzhennia – diialnist pidpryiemstva shchodo vykhodu na zovnishni rynky. Predmet doslidzhennia – teoretychni, metodolohichni ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty rozrobky marketynhovoho zabezpechennia vykhodu pidpryiemstva na zovnishni rynky. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretyko-metodolohichnyi rozghliad osnovnykh aspektiv formuvannia systemy stratehichnoho marketynhu dlia pidvyshchennia konkurentnykh perevah pidpryiemstv ta rozvytku ekonomichnoi diialnosti na zovnishnikh rynkakh. Metody doslidzhennia: systemnyi analiz, abstraktsiia, analohiia; ekonomiko-statystychnyi ta funktsionalnyi analiz, klasyfikatsiia, typolohizatsiia, porivnialnyi analiz; hrafichnyi – dlia naochnoho predstavlennia doslidzhuvanoho yavyshcha.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозовий Д.В..pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.