Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899
Title: Маркетингове стратегічне і тактичне забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки
Other Titles: Marketynhove stratehichne i taktychne zabezpechennia vykhodu pidpryiemstva na zovnishni rynky
Authors: Лозовий, Денис Володимирович
Lozovyi, Denys
Keywords: зовнішній ринок
foreign market
маркетинг
marketing
вихід на зовнішній ринок
entering the foreign market
рекламні агенції
advertising agencies
система комунікацій
communication system
оцінка привабливості ринку
assessment of market attractiveness
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Лозовий Д. В. Маркетингове стратегічне і тактичне забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Денис Володимирович Лозовий ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899
Abstract: Об'єкт дослідження – діяльність підприємства щодо виходу на зовнішні ринки. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та організаційно-економічні аспекти розробки маркетингового забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки. Метою кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічний розгляд основних аспектів формування системи стратегічного маркетингу для підвищення конкурентних переваг підприємств та розвитку економічної діяльності на зовнішніх ринках. Методи дослідження: системний аналіз, абстракція, аналогія; економіко-статистичний та функціональний аналіз, класифікація, типологізація, порівняльний аналіз; графічний – для наочного представлення досліджуваного явища. Obiekt doslidzhennia – diialnist pidpryiemstva shchodo vykhodu na zovnishni rynky. Predmet doslidzhennia – teoretychni, metodolohichni ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty rozrobky marketynhovoho zabezpechennia vykhodu pidpryiemstva na zovnishni rynky. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretyko-metodolohichnyi rozghliad osnovnykh aspektiv formuvannia systemy stratehichnoho marketynhu dlia pidvyshchennia konkurentnykh perevah pidpryiemstv ta rozvytku ekonomichnoi diialnosti na zovnishnikh rynkakh. Metody doslidzhennia: systemnyi analiz, abstraktsiia, analohiia; ekonomiko-statystychnyi ta funktsionalnyi analiz, klasyfikatsiia, typolohizatsiia, porivnialnyi analiz; hrafichnyi – dlia naochnoho predstavlennia doslidzhuvanoho yavyshcha.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лозовий Д.В..pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.