Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8900
Title: Удосконалення елементів комплексу маркетингу аграрного підприємства
Other Titles: Udoskonalennia elementiv kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva
Authors: Луценко, Анастасія Олександрівна
Lutsenko, Anastasiia
Keywords: маркетинг
marketing
елемент
element
комплекс маркетингу
marketing complex
ціна
price
товар
goods
збут
sales
просування
promotion
аграрне підпиємство
agricultural enterprise
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Луценко А. О. Удосконалення елементів комплексу маркетингу аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Олександрівна Луценко ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 83 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8900
Abstract: Об’єктом дослідження є процеси, які пов’язані з формуванням та удосконаленням елементів комплексу маркетингу в товаристві з обмеженою відповідальністю «Ягідний дар» м. Дніпро. Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, наукові праці провідних науковців, методичні обґрунтування та алгоритми з формування та удосконалення елементів комплексу маркетингу аграрного підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретично-методичних засад щодо формування елементів комплексу маркетингу аграрного підприємства та розробка заходів направлених на його удосконалення. Методи дослідження. В процесі наукового дослідження були використані теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрактно-логічний метод, монографічний, статистичні методи та прикладні методи стратегічного аналізу. Obiektom doslidzhennia ye protsesy, yaki poviazani z formuvanniam ta udoskonalenniam elementiv kompleksu marketynhu v tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Iahidnyi dar» m. Dnipro. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni i praktychni aspekty, naukovi pratsi providnykh naukovtsiv, metodychni obgruntuvannia ta alhorytmy z formuvannia ta udoskonalennia elementiv kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh zasad shchodo formuvannia elementiv kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva ta rozrobka zakhodiv napravlenykh na yoho udoskonalennia. Metody doslidzhennia. V protsesi naukovoho doslidzhennia buly vykorystani teoretychni ta empirychni metody doslidzhennia: analiz, syntez, induktsiia, deduktsiia, abstraktno-lohichnyi metod, monohrafichnyi, statystychni metody ta prykladni metody stratehichnoho analizu.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8900
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Луценко А.О..pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.