Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8903
Title: Формування маркетингової системи антикризового управління для аграрного підприємства
Other Titles: Formuvannia marketynhovoi systemy antykryzovoho upravlinnia dlia ahrarnoho pidpryiemstva
Authors: Олефірова, Анастасія Вадимівна
Olefirova, Anastasiia
Keywords: антикризове управління
Anti-crisis management
аграрні підприємства
agricultural enterprises
антикризовий маркетинг
anti-crisis marketing
маркетингові заходи
marketing activities
маркетингова інформація
marketing information
антикризова програма
anti-crisis program
anti-crisis program
marketing strategy
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Олефірова А. В. Формування маркетингової системи антикризового управління для аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Вадимівна Олефірова ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8903
Abstract: Об’єктом дослідження є процес формування складових маркетингової системи антикризового управління та діагностика кризового стану аграрного підприємства. Предметом дослідження теоретичні наукові концепції та положення антикризового управління, методи діагностики кризових явищ на підприємстві, практичний досвід вітчизняних та закордонних науковців щодо протидії кризовим явищам та мінімізації наслідків криз. Мета кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб на основі дослідження системної методології та ситуаційного підходу до вивчення кризового стану сільськогосподарського підприємства, а також аналізу теорії та практики антикризового управління удосконалити концепцію та механізм розробки адаптованої методології визначення кризових явищ в аграрних підприємствах та розробки інструментів ефективного антикризового управління в С(Ф)Г Агроінтер. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia skladovykh marketynhovoi systemy antykryzovoho upravlinnia ta diahnostyka kryzovoho stanu ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia teoretychni naukovi kontseptsii ta polozhennia antykryzovoho upravlinnia, metody diahnostyky kryzovykh yavyshch na pidpryiemstvi, praktychnyi dosvid vitchyznianykh ta zakordonnykh naukovtsiv shchodo protydii kryzovym yavyshcham ta minimizatsii naslidkiv kryz. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie v tomu, shchob na osnovi doslidzhennia systemnoi metodolohii ta sytuatsiinoho pidkhodu do vyvchennia kryzovoho stanu silskohospodarskoho pidpryiemstva, a takozh analizu teorii ta praktyky antykryzovoho upravlinnia udoskonalyty kontseptsiiu ta mekhanizm rozrobky adaptovanoi metodolohii vyznachennia kryzovykh yavyshch v ahrarnykh pidpryiemstvakh ta rozrobky instrumentiv efektyvnoho antykryzovoho upravlinnia v S(F)H Ahrointer.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8903
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Олефірова А.В..pdf1,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.