Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимченко, Єгор Романович-
dc.contributor.authorTymchenko, Yehor-
dc.date.accessioned2024-01-10T02:39:52Z-
dc.date.available2024-01-10T02:39:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТимченко Є. Р. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єгор Романович Тимченко ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 73 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає процес управління інноваційною діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних засад та практичних розробок щодо маркетингового забезпечення інноваційної діяльності. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичні дослідження маркетингових підходів у здійсненні інноваційної діяльності та розробка заходів маркетингового забезпечення інноваційної діяльності. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналіз та синтез, аналітичні показники динаміки та аналітичне вирівнювання, методи статистичного аналізу, метод порівняння, табличний та графічний методи, методи економічного обґрунтування управлінських рішень. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia vystupaie sukupnist teoretychnykh zasad ta praktychnykh rozrobok shchodo marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychni doslidzhennia marketynhovykh pidkhodiv u zdiisnenni innovatsiinoi diialnosti ta rozrobka zakhodiv marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analiz ta syntez, analitychni pokaznyky dynamiky ta analitychne vyrivniuvannia, metody statystychnoho analizu, metod porivniannia, tablychnyi ta hrafichnyi metody, metody ekonomichnoho obgruntuvannia upravlinskykh rishen.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectinnovation activityuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectinnovation strategyuk
dc.subjectінноваційна привабливістьuk
dc.subjectinnovation attractivenessuk
dc.subjectстатапuk
dc.subjectstatapuk
dc.subjectінноваційні ризикиuk
dc.subjectinnovation risksuk
dc.titleМаркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketynhove zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимченко Є.Р..pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.