Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911
Title: Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства
Other Titles: Marketynhove zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva
Authors: Тимченко, Єгор Романович
Tymchenko, Yehor
Keywords: інновації
innovation
маркетинг
marketing
інноваційна діяльність
innovation activity
маркетингові заходи
marketing activities
інноваційна стратегія
innovation strategy
інноваційна привабливість
innovation attractiveness
статап
statap
інноваційні ризики
innovation risks
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Тимченко Є. Р. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єгор Романович Тимченко ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 73 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911
Abstract: Об’єктом дослідження виступає процес управління інноваційною діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних засад та практичних розробок щодо маркетингового забезпечення інноваційної діяльності. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичні дослідження маркетингових підходів у здійсненні інноваційної діяльності та розробка заходів маркетингового забезпечення інноваційної діяльності. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналіз та синтез, аналітичні показники динаміки та аналітичне вирівнювання, методи статистичного аналізу, метод порівняння, табличний та графічний методи, методи економічного обґрунтування управлінських рішень. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia vystupaie sukupnist teoretychnykh zasad ta praktychnykh rozrobok shchodo marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychni doslidzhennia marketynhovykh pidkhodiv u zdiisnenni innovatsiinoi diialnosti ta rozrobka zakhodiv marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analiz ta syntez, analitychni pokaznyky dynamiky ta analitychne vyrivniuvannia, metody statystychnoho analizu, metod porivniannia, tablychnyi ta hrafichnyi metody, metody ekonomichnoho obgruntuvannia upravlinskykh rishen.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимченко Є.Р..pdf1,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.