Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8912
Title: Впровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємства
Other Titles: Vprovadzhennia marketynhu v upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva
Authors: Хечоян, Арсен Ашотович
Khechoian, Arsen
Keywords: збутова діяльність
zbutova diialnist
управління збутовою діяльністю
upravlinnia zbutovoiu diialnistiu
збутова політика
zbutova polityka
розширення асортименту
rozshyrennia asortymentu
ефективність діяльності
efektyvnist diialnosti
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Хечоян А. А. Впровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Арсен Ашотович Хечоян ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 72 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8912
Abstract: Об'єкт дослідження – організація управління збутовою діяльністю підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні основи впровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних акпектів збутової діяльності та вдосконалення процесу впровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємства. Методи дослідження: монографічні методи, показники динаміки та структури, відносних величин та кореляційного аналізу. Для наочного представлення результатів дослідження використовувалися табличні та графічні методики. Obiekt doslidzhennia – orhanizatsiia upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodolohichni ta praktychni osnovy vprovadzhennia marketynhu v upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychnykh akpektiv zbutovoi diialnosti ta vdoskonalennia protsesu vprovadzhennia marketynhu v upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Metody doslidzhennia: monohrafichni metody, pokaznyky dynamiky ta struktury, vidnosnykh velychyn ta koreliatsiinoho analizu. Dlia naochnoho predstavlennia rezultativ doslidzhennia vykorystovuvalysia tablychni ta hrafichni metodyky.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8912
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хечоян А. А..pdf1,15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.