Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Владислав Юрійович-
dc.contributor.authorYurchenko, Vladyslav-
dc.date.accessioned2024-01-10T02:57:26Z-
dc.date.available2024-01-10T02:57:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЮрченко В. Ю. Формування системи маркетингу в аграрному підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Юрійович Юрченко; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 70 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8914uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8914-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – загальна система маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні основи формування системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей формування системи маркетингу на підприємствах аграрного сектору економіки. Методологічною основою роботи є загальнонаукові та спеціалізовані методи і прийоми наукових досліджень. Отримані результати дослідження базуються на використанні таких методів дослідження, як монографічні методи, аналітичні розрахунки, кореляційна регресія та математичне моделювання. Для наочного представлення результатів дослідження використовувалися табличні та графічні методики. Obiekt doslidzhennia – zahalna systema marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodolohichni ta praktychni osnovy formuvannia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia osoblyvostei formuvannia systemy marketynhu na pidpryiemstvakh ahrarnoho sektoru ekonomiky. Metodolohichnoiu osnovoiu roboty ye zahalnonaukovi ta spetsializovani metody i pryiomy naukovykh doslidzhen. Otrymani rezultaty doslidzhennia bazuiutsia na vykorystanni takykh metodiv doslidzhennia, yak monohrafichni metody, analitychni rozrakhunky, koreliatsiina rehresiia ta matematychne modeliuvannia. Dlia naochnoho predstavlennia rezultativ doslidzhennia vykorystovuvalysia tablychni ta hrafichni metodyky.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectскладові системи маркетингуuk
dc.subjectmarketing component systemsuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectудосконалення маркетингуuk
dc.subjectmarketing improvementuk
dc.subjectмаркетинговий контролінгuk
dc.subjectmarketing controluk
dc.titleФормування системи маркетингу в аграрному підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia systemy marketynhu v ahrarnomu pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрченко В. Ю..pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.