Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8914
Title: Формування системи маркетингу в аграрному підприємстві
Other Titles: Formuvannia systemy marketynhu v ahrarnomu pidpryiemstvi
Authors: Юрченко, Владислав Юрійович
Yurchenko, Vladyslav
Keywords: система маркетингу
marketing system
складові системи маркетингу
marketing component systems
маркетингова стратегія
marketing strategy
удосконалення маркетингу
marketing improvement
маркетинговий контролінг
marketing control
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Юрченко В. Ю. Формування системи маркетингу в аграрному підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Юрійович Юрченко; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 70 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8914
Abstract: Об'єкт дослідження – загальна система маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні основи формування системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей формування системи маркетингу на підприємствах аграрного сектору економіки. Методологічною основою роботи є загальнонаукові та спеціалізовані методи і прийоми наукових досліджень. Отримані результати дослідження базуються на використанні таких методів дослідження, як монографічні методи, аналітичні розрахунки, кореляційна регресія та математичне моделювання. Для наочного представлення результатів дослідження використовувалися табличні та графічні методики. Obiekt doslidzhennia – zahalna systema marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodolohichni ta praktychni osnovy formuvannia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia osoblyvostei formuvannia systemy marketynhu na pidpryiemstvakh ahrarnoho sektoru ekonomiky. Metodolohichnoiu osnovoiu roboty ye zahalnonaukovi ta spetsializovani metody i pryiomy naukovykh doslidzhen. Otrymani rezultaty doslidzhennia bazuiutsia na vykorystanni takykh metodiv doslidzhennia, yak monohrafichni metody, analitychni rozrakhunky, koreliatsiina rehresiia ta matematychne modeliuvannia. Dlia naochnoho predstavlennia rezultativ doslidzhennia vykorystovuvalysia tablychni ta hrafichni metodyky.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8914
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юрченко В. Ю..pdf1,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.