Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9502
Title: Удосконалення маркетингової збутової політики підприємства
Other Titles: Udoskonalennia marketynhovoi zbutovoi polityky pidpryiemstva
Authors: Вовк, Вікторія Ігорівна
Vovk, Viktoriia
Keywords: маркетинг
marketing
збут
sales
маркетингова збутова політика
marketing sales policy
збутова стратегія
sales strategy
фермерське господарство
farming
канали розподілу
distribution channels
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Вовк В. І. Удосконалення маркетингової збутової політики підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Вікторія Ігорівна Вовк ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 78 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9502
Abstract: Об’єктом дослідження є процеси, що забезпечують процес удосконаленням маркетингової збутової політики фермерського господарства Слюсарів Синельниківського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є теоретично-методичні засади і практичні розробки, методичні обґрунтування з формування та удосконалення маркетингової збутової політики сільськогосподарського підприємства. Мета кваліфікаційної роботи полягає у визначення змісту та складових маркетингової збутової політики аграрного підприємства та розробці заходів щодо її удосконалення. Методи дослідження. В ході дослідження використані такі методи економічних досліджень: описовий, логічний та системний підхід, методи стратегічного та економіко-статистичного аналізу та інші. Obiektom doslidzhennia ye protsesy, shcho zabezpechuiut protses udoskonalenniam marketynhovoi zbutovoi polityky fermerskoho hospodarstva Sliusariv Synelnykivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye teoretychno-metodychni zasady i praktychni rozrobky, metodychni obgruntuvannia z formuvannia ta udoskonalennia marketynhovoi zbutovoi polityky silskohospodarskoho pidpryiemstva. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie u vyznachennia zmistu ta skladovykh marketynhovoi zbutovoi polityky ahrarnoho pidpryiemstva ta rozrobtsi zakhodiv shchodo yii udoskonalennia. Metody doslidzhennia. V khodi doslidzhennia vykorystani taki metody ekonomichnykh doslidzhen: opysovyi, lohichnyi ta systemnyi pidkhid, metody stratehichnoho ta ekonomiko-statystychnoho analizu ta inshi.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9502
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовк В.І..pdf1,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.