Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9503
Title: Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства
Other Titles: Formuvannia systemy marketynhovoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu ahrarnoho pidpryiemstva
Authors: Вязовська, Вероніка Володимирівна
Viazovska, Veronika
Keywords: маркетингове управління
Marketing management
конкурентоспроможність
competitiveness
аграрне підприємство
agricultural enterprise
чинники середовища
environmental factors
комплекс маркетингу
marketing complex
маркетинговий програмний продукт
marketing software product
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Вязовська В. В. Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Вероніка Володимирівна Вязовська ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9503
Abstract: Об’єктом дослідження є концепція зміни системи маркетингового управління та питання, які пов’язані зі змінами в маркетинговому менеджменті, з якими сьогодні доводиться мати справу аграрним підприємствам, які прагнуть отримати та зберегти конкурентну перевагу та загальний успіх бізнесу на ринку. Предметом дослідження виступають маркетингові інформаційні системи, методи та процедури збору, зберігання, упорядкування та індексування інформації для використання в прийняття управлінських маркетингових рішень. Мета кваліфікаційної роботи. Метою даного дослідження є висвітлення основних питань управління маркетингом, які є актуальними на сьогодні, щоб висвітлити основні проблеми та розкрити напрями маркетингу вдосконалення управління конкурентоспроможністю на аграрному підприємстві в умовах постійно мінливого та динамічного бізнесу і маркетингового середовища. Obiektom doslidzhennia ye kontseptsiia zminy systemy marketynhovoho upravlinnia ta pytannia, yaki poviazani zi zminamy v marketynhovomu menedzhmenti, z yakymy sohodni dovodytsia maty spravu ahrarnym pidpryiemstvam, yaki prahnut otrymaty ta zberehty konkurentnu perevahu ta zahalnyi uspikh biznesu na rynku. Predmetom doslidzhennia vystupaiut marketynhovi informatsiini systemy, metody ta protsedury zboru, zberihannia, uporiadkuvannia ta indeksuvannia informatsii dlia vykorystannia v pryiniattia upravlinskykh marketynhovykh rishen. Meta kvalifikatsiinoi roboty. Metoiu danoho doslidzhennia ye vysvitlennia osnovnykh pytan upravlinnia marketynhom, yaki ye aktualnymy na sohodni, shchob vysvitlyty osnovni problemy ta rozkryty napriamy marketynhu vdoskonalennia upravlinnia konkurentospromozhnistiu na ahrarnomu pidpryiemstvi v umovakh postiino minlyvoho ta dynamichnoho biznesu i marketynhovoho seredovyshcha.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9503
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вязовська В.В..pdf1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.