Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9506
Title: Удосконалення системи маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємства
Other Titles: Udoskonalennia systemy marketynhovoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva
Authors: Карнаух, Денис Юрійович
Karnaukh, Denys
Keywords: маркетингова ситема управління
marketing management system
комплекс маркетингу
marketing complex
конкурентоспроможність підприємства
competitiveness of the enterprise
маркетингове середовище
marketing environment
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Карнаух Д. Ю. Удосконалення системи маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Денис Юрійович Карнаух ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 78 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9506
Abstract: Актуальність дослідження. В умовах постійних змін в сучасному бізнес-середовищі, підприємства повинні систематично удосконалювати свої методи та підходи для забезпечення конкурентоспроможності. Маркетинг, як стратегічна функція, відіграє ключову роль у цьому процесі. Мета дослідження. Основною метою магістерської роботи є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення системи маркетингового управління з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єктом дослідження є система маркетингового управління підприємства. Предметом дослідження є ідентифікація та розробка нових підходів для підвищення ефективності цієї системи. Aktualnist doslidzhennia. V umovakh postiinykh zmin v suchasnomu biznes-seredovyshchi, pidpryiemstva povynni systematychno udoskonaliuvaty svoi metody ta pidkhody dlia zabezpechennia konkurentospromozhnosti. Marketynh, yak stratehichna funktsiia, vidihraie kliuchovu rol u tsomu protsesi. Meta doslidzhennia. Osnovnoiu metoiu mahisterskoi roboty ye rozrobka ta obgruntuvannia propozytsii shchodo udoskonalennia systemy marketynhovoho upravlinnia z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Obiektom doslidzhennia ye systema marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye identyfikatsiia ta rozrobka novykh pidkhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti tsiiei systemy.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9506
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карнаух Д. Ю..pdf1,93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.