Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9513
Title: Формування іміджу закладу вищої освіти на основі сучасних комунікаційних технологій
Other Titles: Formuvannia imidzhu zakladu vyshchoi osvity na osnovi suchasnykh komunikatsiinykh tekhnolohii
Authors: Колдун, Єлизавета Геннадіївна
Koldun, Yelyzaveta
Keywords: імідж
image
заклад вищої освіти
institution of higher education
комунікативна політика
communication policy
соціальні мережі
social networks
комунікаційні технології
communication technologies
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Колдун Є. Г. Формування іміджу закладу вищої освіти на основі сучасних комунікаційних технологій : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Геннадіївна Колдун ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 72 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9513
Abstract: Об’єктом дослідження виступає процес створення іміджу вищого освітнього закладу. Предметом дослідження є зміст, методики та практики комунікаційних технологій, застосованих для створення іміджу Дніпровського державного аграрно-економічного університету. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування і визначення найбільш ефективних комунікаційних стратегій для позиціонування вищого освітнього закладу. Методи дослідження: монографічний, історичний, системного аналізу, статистико-економічний, абстрактно-логічний, порівняльної оцінки, розрахунково-конструктивне опитування. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses stvorennia imidzhu vyshchoho osvitnoho zakladu. Predmetom doslidzhennia ye zmist, metodyky ta praktyky komunikatsiinykh tekhnolohii, zastosovanykh dlia stvorennia imidzhu Dniprovskoho derzhavnoho ahrarno-ekonomichnoho universytetu. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychne obgruntuvannia i vyznachennia naibilsh efektyvnykh komunikatsiinykh stratehii dlia pozytsionuvannia vyshchoho osvitnoho zakladu. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, istorychnyi, systemnoho analizu, statystyko-ekonomichnyi, abstraktno-lohichnyi, porivnialnoi otsinky, rozrakhunkovo-konstruktyvne opytuvannia.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9513
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колдун Є. Г..pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.