Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9514
Title: Удосконалення маркетингової системи просування продукції
Other Titles: Udoskonalennia marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii
Authors: Меркулова, Анастасія Сергіївна
Merkulova, Anastasiia
Keywords: розподіл продукції
product distribution
маркетингові системи просування
marketing sistems communication
реклама
promoushen
підприємство
company
стратегія
strategy
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Меркулова А. С. Удосконалення маркетингової системи просування продукції : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Сергіївна Меркулова ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9514
Abstract: Об'єктом дослідження є процеси організації маркетингової системи просування продукції та управління ними у ФОП Ніколаєв М.О. Дніпропетровського району, Дніпропетровської області. Метою кваліфікаційної роботи є визначення сучасних теоретичних основ і методів управління маркетингової системи просування продукції та комунікаціями підприємства їх практичне застосування та розробка напрямів щодо їх удосконалення. Методи дослідження: у роботі використані наступні методи дослідження: системно-структурний, абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень); економіко-статистичний (для характеристики сучасного стану підприємства); монографічний (для узагальнення досвіду розробки маркетингової системи просування продукції); економіко-математичний (для обґрунтування оптимальних рішень при формуванні системи просування продукції). Obiektom doslidzhennia ye protsesy orhanizatsii marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii ta upravlinnia nymy u FOP Nikolaiev M.O. Dnipropetrovskoho raionu, Dnipropetrovskoi oblasti. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyznachennia suchasnykh teoretychnykh osnov i metodiv upravlinnia marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii ta komunikatsiiamy pidpryiemstva yikh praktychne zastosuvannia ta rozrobka napriamiv shchodo yikh udoskonalennia. Metody doslidzhennia: u roboti vykorystani nastupni metody doslidzhennia: systemno-strukturnyi, abstraktno-lohichnyi (dlia teoretychnykh uzahalnen); ekonomiko-statystychnyi (dlia kharakterystyky suchasnoho stanu pidpryiemstva); monohrafichnyi (dlia uzahalnennia dosvidu rozrobky marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii); ekonomiko-matematychnyi (dlia obgruntuvannia optymalnykh rishen pry formuvanni systemy prosuvannia produktsii).
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9514
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Меркулова А. С..pdf952,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.