Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9532
Назва: Удосконалення системи менеджменту в сфері обслуговування
Інші назви: Udoskonalennia systemy menedzhmentu v sferi obsluhovuvannia
Автори: Землянська, Софія Андріївна
Zemlianska, Sofiia
Ключові слова: сфера обслуговування
service field
заклади охорони здоров’я
healthcare facilities
стоматологічні послуги
dental services
менеджмент медичних послуг
management of medical services
система якості послуг
service quality system
crm-технології
crm technologies
синергетичний ефект
synergetic effect
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Землянська С. А. Удосконалення системи менеджменту в сфері обслуговування : магістер. кваліфікаційна робота : 073 Менеджмент / Софія Андріївна Землянська ; наук. керівник Шпортюк Наталя Леонідівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2024. – 82 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9532
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження: система менеджменту підприємства сфери надання медичних послуг. Предмет дослідження: теоретичні аспекти та прикладні рекомендації щодо удосконалення системи менеджменту в сфері медичного обслуговування. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних засад та розробка і обґрунтування практичних рекомендацій щодо удосконалення системи менеджменту в сфері обслуговування. Методи дослідження. Теоретичною і методичною основою кваліфікаційної роботи виступає системний підхід до висвітлення проблеми кваліфікаційної роботи. В ході проведення дослідження було застосовано наступні методи досліджень: описовий, логічний та системний підхід, статистично-економічні методи, табличне та графічне подання інформації та інше. Obiekt doslidzhennia: systema menedzhmentu pidpryiemstva sfery nadannia medychnykh posluh. Predmet doslidzhennia: teoretychni aspekty ta prykladni rekomendatsii shchodo udoskonalennia systemy menedzhmentu v sferi medychnoho obsluhovuvannia. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia teoretychnykh zasad ta rozrobka i obgruntuvannia praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia systemy menedzhmentu v sferi obsluhovuvannia. Metody doslidzhennia. Teoretychnoiu i metodychnoiu osnovoiu kvalifikatsiinoi roboty vystupaie systemnyi pidkhid do vysvitlennia problemy kvalifikatsiinoi roboty. V khodi provedennia doslidzhennia bulo zastosovano nastupni metody doslidzhen: opysovyi, lohichnyi ta systemnyi pidkhid, statystychno-ekonomichni metody, tablychne ta hrafichne podannia informatsii ta inshe.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9532
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Землянська С. А..pdf913,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.