Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorЯкубенко, Юлія Леонідівна-
dc.contributor.authorYakubenko, Yuliia-
dc.contributor.authorКрючко, Леся Станіславівна-
dc.date.accessioned2024-09-12T11:35:30Z-
dc.date.available2024-09-12T11:35:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Особливості провадження агромаркетингу / М. О. Багорка, Ю. Л. Якубенко, Л. С. Крючко // Innovative Approaches to the Progressive Solution of Scientific Research Problems : XVІ International scientific and practical conference (Valencia, March 27-29, 2024) / Valencia, Spain. International . –Scientific Unity. – 2024. – Р. 93-96. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10145uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-8427-08-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10145-
dc.description.abstractМаркетинг сільськогосподарської продукції є більш складним, ніж промисловий маркетинг, оскільки він включає в себе більш широкий спектр продуктів, що мають різні цілі та значення для споживачів. Одні продукти є першою необхідністю, інші - доповненням до раціону, а треті - засобом задоволення естетичних потреб. Крім того, в агробізнесі функції маркетингу часто виконують не спеціалісти, а самі підприємці. Ці та інші фактори обумовлюють складність агромаркетингу. Agricultural marketing is more complex than industrial marketing because it includes a wider range of products with different purposes and meanings for consumers. Some products are a first necessity, others are a supplement to the diet, and others are a means of satisfying aesthetic needs. In addition, in agribusiness, marketing functions are often performed not by specialists, but by entrepreneurs themselves. These and other factors determine the complexity of agricultural marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherInternational Scientific Unityuk
dc.subjectагромаркетингuk
dc.subjectagricultural marketinguk
dc.subjectсільське господарствоuk
dc.subjectagricultureuk
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk
dc.subjectagriculture, agricultural products,uk
dc.subjectагропромисловий комплексuk
dc.subjectagro-industrial complexuk
dc.titleОсобливості провадження агромаркетингуuk
dc.title.alternativePeculiarities of agricultural marketinguk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 5_Багорка, Якубенко, Крючко.pdf331,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.