Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliy-
dc.date.accessioned2024-09-14T07:28:27Z-
dc.date.available2024-09-14T07:28:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБагорка, М. О., & Юрченко, Н. І. (2024). Обґрунтування процесу переходу агропідприємств на органічне виробництво та заходи практичної реалізації концепції екологічного маркетингу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (11). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10150uk
dc.identifier.issnISSN: 2786-5738 (Online)-
dc.identifier.uriURL: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-04-06-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10150-
dc.description.abstractМетою статті є обґрунтування необхідності, аналіз поточного стану та розробка заходів впровадження концепції екологічного маркетингу в діяльність аграрних підприємств з метою покращення сталості, зменшення негативного впливу на довкілля та забезпечення задоволення потреб споживачів. В межах дослідження було розглянуто методичні, правові, організаційні та маркетингові підходи, які допоможуть здійснити процес переходу на органічне виробництво та концепцію екологічного маркетингу аграрного підприємства, при цьому детально розглянуто і надано пропозиції стосовно використання елементів комплексу маркетингу, доповнених відповідно до екологічно орієнтованого агровиробництва. Робоча гіпотеза: передбачається, що шляхом розробки організаційних заходів переходу аграрних підприємств на органічне виробництво та впровадження концепції екологічного маркетингу в їх діяльність буде максимізований рівень прибутковості аграрних підприємств. Основою методичних підходів при розробці рекомендацій переходу аграрних підприємств на органічне виробництва були теоретичні положення концепції сталого розвитку та екологічного маркетингу, методи економічного та стратегічного аналізу, за допомогою яких проведено діагностику та оцінку еколого-економічного потенціалу галузі; визначено потенційні можливості аграрних підприємств, пов’язані з їх переходом на екологічно орієнтоване виробництво. За допомогою порівнянь було проведено узагальнення основних складових концепції екологічного маркетингу та органічного землеробства, та встановлення зв’язку між ними. In connection with the strengthening of the negative impact of the economic activity of society on the state of the environment, including the sphere of agricultural production, and the need to provide the population with high-quality and safe food products, the ecologically oriented direction of agricultural production and the implementation of the concept of ecological marketing in the activities of agricultural enterprises are gaining relevance. The purpose of the article is to substantiate the need, analyze the current state, and develop measures to implement the concept of ecological marketing in the activities of agricultural enterprises in order to improve sustainability, reduce the negative impact on the environment, and ensure the satisfaction of consumer needs. Methodological, legal, organizational and marketing approaches that will help to implement the process of transition to organic production and the concept of ecological marketing of an agrarian enterprise were considered within the scope of the study, while suggestions were given in detail regarding the use of elements of the marketing complex supplemented in accordance with eco logically oriented agricultural production. Working hypothesis: it is assumed that the level of profitability of agricultural enterprises will be maximized through the development of organizational measures for the transition of agricultural enterprises to organic production and the introduction of the concept of ecological marketing into their activities. The basis of methodological approaches in the development of recommendations for the transition of agricultural enterprises to organic production were the theoretical provisions of the concept of sustainable development and ecological marketing, methods of economic and strategic analysis, which were used to diagnose and assess the ecological and economic potential of the industry; the potential opportunities of agricultural enterprises related to their transition to ecologically oriented production are determined. With the help of comparisons, the main components of the concept of ecological marketing and organic farming were summarized, and the connection between them was established. Reasonable needs in organic farming, its advantages and limitations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНАУКОВО-ОСВІТНІЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙuk
dc.subjectконцепція екологічного маркетингуuk
dc.subjectсоncept of ecological marketinguk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectорганічне агровиробництвоuk
dc.subjectorganic agricultural productionuk
dc.subjectорганічна продукціяuk
dc.subjectorganic productsuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectфактори мотиваціїuk
dc.subjectmotivation factorsuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectdistribution channelsuk
dc.subjectінформаційні джерелаuk
dc.subjectinformation sourcesuk
dc.titleОбґрунтування процесу переходу агропідприємств на органічне виробництво та заходи практичної реалізації концепції екологічного маркетингуuk
dc.title.alternativeJustification of the process of transition of agricultural enterprises to organic production and measures for the practical implementation of the ecological marketing conceptuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-04-06-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.