Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМунько, Анна Юріївна-
dc.contributor.authorMunko, Anna-
dc.date.accessioned2024-09-22T12:08:37Z-
dc.date.available2024-09-22T12:08:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМунько, А. (2023). ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМ БОРГОМ УКРАЇНИ ДО ТА ПІСЛЯ ВВЕДЕННЯ ВОЄННОГО СТАНУ. Науковий вісник: Державне управління, (2 (14), 162–180. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10204uk
dc.identifier.issnISSN 2618-0065 (print)-
dc.identifier.urihttps://nvdu.undicz.org.ua/index.php/nvdu/article/view/325-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10204-
dc.description.abstractДосліджено питання посилення фінансової безпеки держави, зокрема через удосконалення управління державним боргом та дефіцитом державного бюджету як одні з основних її складників. Проаналізовано динаміку залучення зовнішнього та внутрішнього боргового капіталу за останні п’ять років із деталізацією за 2021 та 2022 рр. (для демонстрування різниці підходів у періоди до та після повномасштабного вторгнення рф). Обґрунтовано недоліки управління державним боргом України незалежно від глибини кризової ситуації, що перманентно послаблює рівень фінансової безпеки держави. Виявлено факти порушення чинного законодавства під час планування річних показників сукупного державного боргу та дефіциту державного бюджету. Зазначене створює прецеденти «ручного» (суб’єктивного) управління та підвищує ймовірність виникнення бюджетних та фіскальних ризиків. Запропоновано заходи щодо: удосконалення реалізації бюджетної та боргової політики держави, зокрема через припинення незаконної практики призупинення норм Бюджетного кодексу України законами про Державний бюджет України; розвитку механізмів застосування інструментів облігацій внутрішньої державної позики та військових облігацій, технологій встановлення пріоритетності бюджетних видатків, методів фінансування інноваційних розробок, посилення виконання вимог найбільших фінансових партнерів та зовнішніх кредиторів державного бюджету (Міжнародний валютний фонд, Світовий банк та інші), а також розширення переліку інструментів запобігання зниженню рівня фінансової безпеки держави та територіальних громад (у тому числі впровадження муніципальних облігацій). The main purpose of the article is to improve the mechanism of administrative and legal ensuring for the financial and economic security (FES) of the state. The object of the study is to ensure the FES of the state. The scientific task is to formulate blocks for improving the mechanism of administrative and legal ensuring for the FES of the state, taking into account measures to counter the negative impact of threats to this type of security at the state level. The methodology includes methods, such as the method of analysis and synthesis for research and work with information and information on the issue, as well as the abstract-logical method, which helped to generalize this and draw conclusions, expert analysis to determine the main threats and the method of paired comparisons to streamline administrative and legal measures to counter the main threats to ensure the FES of the state, which serves as the basis for improving the mechanism. The study proves that the mechanism of administrative and legal ensuring for the FES of the state should include measures to counter the negative impact of the main threats, the influence of which is increasing due to the dynamism of the external environment. A methodology for determining the priority of implementing administrative and legal measures to counter threats to ensuring the FES of the state is presented, which served as the basis for improving the mechanism. The author's novelty lies in the presentation of the improvement process the mechanism of administrative and legal ensuring for the FES of the state. The study has two main limitations: not taking into account all possible threats during the expert analysis and taking into account the specifics of only Ukraine and its characteristics and conditions for the development of security as a result of the war.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту (ІДУ НД ЦЗ) Приватне акціонерне товариство «Вищий навчальний заклад “Міжрегіональна академія управління персоналом”» (МАУП)uk
dc.subjectдержавне управлінняuk
dc.subjectpublic administrationuk
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk
dc.subjectlocal self-governmentuk
dc.subjectфінансова безпека державиuk
dc.subjectfinancial security of the stateuk
dc.subjectдефіцит бюджетуuk
dc.subjectbudget deficituk
dc.subjectдержавний боргuk
dc.subjectpublic debtuk
dc.subjectзовнішні запозиченняuk
dc.subjectexternal borrowinguk
dc.subjectваловий внутрішній продуктuk
dc.subjectgross domestic productuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectmartial lawuk
dc.subjectповоєнне відновленняuk
dc.subjectpost-war recoveryuk
dc.titleОсобливості управління державним боргом України до та після введення воєнного стануuk
dc.title.alternativeFeatures of the public debt management of ukraine before and after the implementation of marital statusuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33269/2618-0065-2023-2(14)-162-180-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
325-Текст статті-792-1-10-20231204.pdf286,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.