Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10511
Назва: Методологія вдосконалення рідномовної підготовки здобувачів вищої освіти
Інші назви: Methodology for improving native language training of higher education acquires
Автори: Семак, Людмила Анатоліївна
Semak, Liudmyla
Ключові слова: ділова українська мова
business Ukrainian language
рідномовна підготовка
native language training
здобувач вищої освіти
higher education applican
Дата публікації: 2024
Видавництво: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ВСЕУКРАЇНСЬКА АСАМБЛЕЯ ДОКТОРІВ НАУК З ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ", ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "АСОЦІАЦІЯ НАУКОВЦІВ УКРАЇНИ" та Видавнича група «Наукові перспективи».
Бібліографічний опис: Семак Л. А. Методологія вдосконалення рідномовної підготовки здобувачів вищої освіти / Л. А. Семак // «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). – 2024. – № 5(33). – С. 901-910. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10511
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню методології вдосконалення рідномовної підготовки здобувачів вищої освіти. Помічено, що перспективи майбутньої успішної кар’єри висококваліфікованого спеціаліста здебільшого пов’язані з їхньою мовною підготовкою, комунікативними навичками й здібностями. Зауважено, що тенденції глобалізації академічного процесу, передбачають формування якісного освітнього середовища, за якого досконале вивчення ділової української мови стає нормою. Наголошено, що в Україні зростає інтерес до аграрних, інженерних, технічних спеціальностей, який зумовлений змінами на ринку праці й повʼязаний із бойовими діями і війною в нашій країні. Пояснено, що за сучасних соціально-економічних умов основною метою ділової україномовної підготовки в аграрно-економічному виші стає формування національно-культурної професійно орієнтованої компетентності студентів. Доведено, що фундаменталізація мовної освіти в аграрно-економічному виші постає як безперервність мовної освіти протягом усього навчання, яку слід здійснювати через такі складники освітньої системи, як цілісність процесу оволодіння рідною мовою, що досягають формуванням компетенцій і засвоєнням лінгвістичних знань, та формування готовності студентів до майбутньої професійної діяльності за допомогою рідномовної комунікативної компетенції. Висновковано, що для підвищення ефективності навчального процесу потрібно брати до увагу індивідуальні особливості студентів і створювати умови для підвищення мотивації студентів до вивчення ділової української мови. Важливо демонструвати студентам сучасність і нагальність підготовки з ділової мови для формування цілісної соціальнопрофесіональної компетентності випускника вишу. Висновковано, що залучаючи студентство до професійної комунікації, викладачі можуть вирішити завдання, що відображають професіоналізацію фахівця засобами ділової української мови. The article is devoted to the study of the methodology of improving native language training of higher education applicants. It has been observed that the future prospects of a successful career of a highly qualified specialist are mostly related to their language training, communication skills and abilities. It is noted that the trends of globalization of the academic process provide for the formation of a high-quality educational environment in which the perfect study of the business Ukrainian language becomes the norm. It was emphasized that interest in agricultural, engineering, and technical specialties is growing in Ukraine, which is due to changes in the labor market and is related to hostilities and war in our country. It is explained that under modern socio-economic conditions, the main goal of business Ukrainian-language training at an agrarian-economic university is the formation of students' national-cultural professionally oriented competence. It has been proven that the fundamentalization of language education in an agrarian and economic university appears as the continuity of language education throughout the entire education, which should be carried out through such components of the educational system as the integrity of the process of mastering the native language, which is achieved by the formation of competences and assimilation of linguistic knowledge, and the formation of students' readiness to future professional activity with the help of native language communicative competence. It was concluded that in order to increase the effectiveness of the educational process, it is necessary to take into account the individual characteristics of students and create conditions for increasing the motivation of students to study the business Ukrainian language. It is important to demonstrate to students the modernity and urgency of training in business language for the formation of a holistic social and professional competence of a university graduate. It was concluded that by involving students in professional communication, teachers can solve tasks that reflect the professionalization of a specialist by means of business Ukrainian language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/11836
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10511
ISSN: ISSN 2786-6025 Online
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.