Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10678
Назва: Використання маркетингових стратегій в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Інші назви: The use of marketing strategies in the management of the competitiveness of enterprises
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Аксенов В, ладислав Сергійович
Aksenov, Vladyslav
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
enterprise competitiveness
маркетингові стратегії
marketing strategies
конкурентний потенціал
competitive potential
стратегічні завдання
strategic tasks
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Використання маркетингових стратегій в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / Т. В. Ільченко, В. С. Аксенов // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ.Інтернет-конф. (м. Дніпро, 25-26 жовт.2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2023. – С. 89-91. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10678
Короткий огляд (реферат): Визначено, що конкурентоспроможність підприємства – це інтегрований показник, що визначає напрями, стратегії та інструменти її підвищення та має опиратися на комплексну концепцію. Водночас, така комплексна концепція не може бути тотожною для усіх підприємств. Встановлено, що конкурентоспроможність підприємства має будуватися залежно від впливу зовнішнього середовища, конкурентного потенціалу, поставлених стратегічних завдань, індивідуальної специфіки діяльності підприємства та включати в себе різноманітні складники: організаційні, управлінські, комунікаційні, технологічні, маркетингові, фінансові. Проаналізовано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства з урахуванням особливостей сучасного вітчизняного ринку. Констатовано, що використання запропонованої комплексної концепції щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств дає змогу досягти єдності дій усіх складників і ланцюгів бізнес-процесів. - It was determined that the competitiveness of the enterprise is an integrated indicator that determines directions, strategies and tools for its improvement and should be based on a comprehensive concept. At the same time, such a complex concept cannot be identical for all enterprises. It was established that the competitiveness of the enterprise should be built depending on the influence of the external environment, competitive potential, set strategic tasks, individual specifics of the company's activity and include various components: organizational, managerial, communication, technological, marketing, financial. The ways of increasing the competitiveness of the enterprise are analyzed, taking into account the peculiarities of the modern domestic market. It was established that the use of the proposed complex concept for increasing the competitiveness of enterprises makes it possible to achieve unity of actions of all components and chains of business processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10678
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 4_Ільченко, Аксенов.pdf473,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.