Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіхтяр, Іван В`ячеславович-
dc.contributor.authorDikhtiar, Ivan-
dc.date.accessioned2025-02-08T08:57:45Z-
dc.date.available2025-02-08T08:57:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДіхтяр І. В. Управління маркетинговими ризиками на ринку сільськогосподарської продукції : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Іван В`ячеславович Діхтяр ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 91 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10978uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10978-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес управління маркетинговими ризиками в сільськогосподарському виробництві. Предметом дослідження є методи, підходи та інструменти управління маркетинговими ризиками в умовах функціонування фермерського господарства «РЕЗОН-С». Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних підходів до управління маркетинговими ризиками на ринку сільськогосподарської продукції, зокрема на прикладі ФГ «РЕЗОН-С», з урахуванням сучасних викликів ринкового середовища та потреб господарства. Obiektom doslidzhennia ye protses upravlinnia marketynhovymy ryzykamy v silskohospodarskomu vyrobnytstvi. Predmetom doslidzhennia ye metody, pidkhody ta instrumenty upravlinnia marketynhovymy ryzykamy v umovakh funktsionuvannia fermerskoho hospodarstva «REZON-S». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka teoretychnykh i praktychnykh pidkhodiv do upravlinnia marketynhovymy ryzykamy na rynku silskohospodarskoi produktsii, zokrema na prykladi FH «REZON-S», z urakhuvanniam suchasnykh vyklykiv rynkovoho seredovyshcha ta potreb hospodarstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові ризикиuk
dc.subjectmarketing risksuk
dc.subjectоцінка ризиківuk
dc.subjectrisk assessmentuk
dc.subjectзниження ризиківuk
dc.subjectrisk mitigationuk
dc.subjectsrm стратегія виявлення ризиківuk
dc.subjectsrm risk detection strategyuk
dc.subjectавтоматизація прогнозування цінuk
dc.subjectprice forecasting automation,uk
dc.subjectкоефіцієнти корегування цінuk
dc.subjectprice adjustment coefficientsuk
dc.titleУправління маркетинговими ризиками на ринку сільськогосподарської продукціїuk
dc.title.alternativeUpravlinnia marketynhovymy ryzykamy na rynku silskohospodarskoi produktsiiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діхтяр І. В..pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.