Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолєснік, Владислав Миколайович-
dc.contributor.authorKoliesnik, Vladyslav-
dc.date.accessioned2025-02-09T10:28:48Z-
dc.date.available2025-02-09T10:28:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолєснік В. М. Впровадження сучасних маркетингових технологій просування продукції аграрного підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Миколайович Колєснік ; наук. керівник Наталія Іванівна Юрченко ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 94 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10981uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10981-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Агросфера» Дніпровського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є сучасні маркетингові технології просування продукції аграрного підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо впровадження сучасних маркетингових технологій для просування продукції аграрного підприємства на основі аналізу діяльності ТОВ «Агросфера». Obiektom doslidzhennia ye marketynhova diialnist TOV «Ahrosfera» Dniprovskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye suchasni marketynhovi tekhnolohii prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka rekomendatsii shchodo vprovadzhennia suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii dlia prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstva na osnovi analizu diialnosti TOV «Ahrosfera».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectproduct promotionuk
dc.subjectмаркетингові технологіїuk
dc.subjectmarketing technologiesuk
dc.subjectорганічна продукціяuk
dc.subjectorganic productsuk
dc.subjectцифрові платформиuk
dc.subjectdigital platformsuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectgoogle adsuk
dc.subjectgoogle adsuk
dc.subjectоптимізація маркетингуuk
dc.subjectmarketing optimizationuk
dc.subjectекологічно чиста продукціяuk
dc.subjectecologically clean productsuk
dc.titleВпровадження сучасних маркетингових технологій просування продукції аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колєснік В. М..pdf842,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.