Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорецький, Владислав Володимирович-
dc.contributor.authorKoretskyi, Vladyslav-
dc.date.accessioned2025-02-09T10:37:59Z-
dc.date.available2025-02-09T10:37:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКорецький В. В. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Володимирович Корецький ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10982uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10982-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Мета дослідження полягає у виявленні шляхів підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства через впровадження сучасних підходів, технологій та інструментів. Obiektom doslidzhennia ye marketynhova diialnist pidpryiemstva. Meta doslidzhennia poliahaie u vyiavlenni shliakhiv pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva cherez vprovadzhennia suchasnykh pidkhodiv, tekhnolohii ta instrumentiv.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectоптимізація процесівuk
dc.subjectprocess optimizationuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корецький В. В..pdf988,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.