Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецов, Артур Георгійович-
dc.contributor.authorKuznetsov, Artur-
dc.date.accessioned2025-02-09T10:51:19Z-
dc.date.available2025-02-09T10:51:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКузнецов А. Г. Формування маркетингових стратегій антикризового управління аграрним підприємством : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артур Георгійович Кузнецов ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 94 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10983uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10983-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії антикризового управління на основі виокремлення конкурентних переваг, основі аналізу факторів середовища та оцінки конкурентної позиції ТОВ «Авангард». Предметом дослідження є сукупність наукових поглядів та методів проведення та оцінки конкурентоспроможності суб’єктів аграрного господарювання з виокремленням конкурентних переваг та маркетингових стратегій. Метою кваліфікаційної роботи є розробка антикризової маркетингової стратегії на основі поглибленого вивчення тонкощів формування конкурентних переваг на підприємствах аграрної галузі економіки, теоретичне дослідження ключових теорій, моделей та практичних конкурентних стратегій, імплементація механізмів та способів, за допомогою яких досліджуване аграрне підприємство зможе ефективно визначати, розвивати та використовувати свої конкурентні переваги для довгострокового успіху та стійкості у все більш конкурентному бізнес-середовищі. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia marketynhovoi stratehii antykryzovoho upravlinnia na osnovi vyokremlennia konkurentnykh perevah, osnovi analizu faktoriv seredovyshcha ta otsinky konkurentnoi pozytsii TOV «Avanhard». Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh pohliadiv ta metodiv provedennia ta otsinky konkurentospromozhnosti subiektiv ahrarnoho hospodariuvannia z vyokremlenniam konkurentnykh perevah ta marketynhovykh stratehii. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka antykryzovoi marketynhovoi stratehii na osnovi pohlyblenoho vyvchennia tonkoshchiv formuvannia konkurentnykh perevah na pidpryiemstvakh ahrarnoi haluzi ekonomiky, teoretychne doslidzhennia kliuchovykh teorii, modelei ta praktychnykh konkurentnykh stratehii, implementatsiia mekhanizmiv ta sposobiv, za dopomohoiu yakykh doslidzhuvane ahrarne pidpryiemstvo zmozhe efektyvno vyznachaty, rozvyvaty ta vykorystovuvaty svoi konkurentni perevahy dlia dovhostrokovoho uspikhu ta stiikosti u vse bilsh konkurentnomu biznes-seredovyshchi.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.subjectAnti-crisis managementuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectантикризовий маркетингuk
dc.subjectanti-crisis marketinguk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectагробізнесuk
dc.subjectagribusinessuk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectmanagement systemuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectсередовище організаціїuk
dc.subjectorganizational environmentuk
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.subjectmanagement decisionsuk
dc.titleФормування маркетингових стратегій антикризового управління аграрним підприємствомuk
dc.title.alternativeFormuvannia marketynhovykh stratehii antykryzovoho upravlinnia ahrarnym pidpryiemstvomuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузнецов А. Г..pdf981,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.