Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛємешко, Аміна Дмитрівна-
dc.contributor.authorLiemeshko, Amina-
dc.date.accessioned2025-02-09T10:58:16Z-
dc.date.available2025-02-09T10:58:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛємешко А. Д. Формування маркетингової стратегії для просування органічної сільськогосподарської продукції : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Аміна Дмитрівна Лємешко ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10984uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10984-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування та реалізації маркетингової стратегії для просування органічної сільськогосподарської продукції, який охоплює вибір цільових каналів просування, розробку стратегії ціноутворення та дистрибуції, а також оцінку ефективності впроваджених заходів з урахуванням специфіки ринку та поведінки споживачів. Предметом дослідження є специфічні методи та інструменти маркетингової стратегії для просування органічної сільськогосподарської продукції, що включають визначення цільової аудиторії, вибір каналів комунікації, розробку механізмів ціноутворення та дистрибуції, а також використання ключових показників ефективності для оцінки результатів маркетингових заходів. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia ta realizatsii marketynhovoi stratehii dlia prosuvannia orhanichnoi silskohospodarskoi produktsii, yakyi okhopliuie vybir tsilovykh kanaliv prosuvannia, rozrobku stratehii tsinoutvorennia ta dystrybutsii, a takozh otsinku efektyvnosti vprovadzhenykh zakhodiv z urakhuvanniam spetsyfiky rynku ta povedinky spozhyvachiv. Predmetom doslidzhennia ye spetsyfichni metody ta instrumenty marketynhovoi stratehii dlia prosuvannia orhanichnoi silskohospodarskoi produktsii, shcho vkliuchaiut vyznachennia tsilovoi audytorii, vybir kanaliv komunikatsii, rozrobku mekhanizmiv tsinoutvorennia ta dystrybutsii, a takozh vykorystannia kliuchovykh pokaznykiv efektyvnosti dlia otsinky rezultativ marketynhovykh zakhodiv.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectорганічна продукціяuk
dc.subjectorganic productsuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectcompetitive environmentuk
dc.subjectцільовий сегментuk
dc.subjecttarget segmentuk
dc.subjectмаркетингові каналиuk
dc.subjectmarketing channelsuk
dc.subjectстратегія ціноутворенняuk
dc.subjectpricing strategyuk
dc.subjectпозиціонування продуктуuk
dc.subjectproduct positioninguk
dc.titleФормування маркетингової стратегії для просування органічної сільськогосподарської продукціїuk
dc.title.alternativeFormuvannia marketynhovoi stratehii dlia prosuvannia orhanichnoi silskohospodarskoi produktsiiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лємешко А. Д..pdf806,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.