Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоісеєв, Нікіта Русланович-
dc.contributor.authorMoiseiev, Nikita-
dc.date.accessioned2025-02-09T11:10:10Z-
dc.date.available2025-02-09T11:10:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМоісеєв Н. Р. Впровадження комплексної маркетингової діджитал-стратегії для підприємства будівельної галузі : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Нікіта Русланович Моісеєв ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 101 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10986uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10986-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження є процеси та явища, що пов'язані з розробкою діджитал маркетингової стратегії в рекламній діяльності ТОВ Світеп-С, м. Самар, Дніпропетровська область. Предмет дослідження виступають теоретичні, методичні та практичні аспекти формування цієї стратегії в рекламній діяльності підприємства, що спеціалізується на виробництві вікон. Метою роботи є дослідження теоретичних і методичних підходів до розробки діджитал маркетингової стратегії для рекламної діяльності підприємства та формулювання практичних рекомендацій для її покращення. Obiekt doslidzhennia ye protsesy ta yavyshcha, shcho poviazani z rozrobkoiu didzhytal marketynhovoi stratehii v reklamnii diialnosti TOV Svitep-S, m. Samar, Dnipropetrovska oblast. Predmet doslidzhennia vystupaiut teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty formuvannia tsiiei stratehii v reklamnii diialnosti pidpryiemstva, shcho spetsializuietsia na vyrobnytstvi vikon. Metoiu roboty ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh pidkhodiv do rozrobky didzhytal marketynhovoi stratehii dlia reklamnoi diialnosti pidpryiemstva ta formuliuvannia praktychnykh rekomendatsii dlia yii pokrashchennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectдіджита маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectбудівельне підприємствоuk
dc.subjectconstruction companyuk
dc.subjectрозробка стратегіїuk
dc.subjectstrategy developmentuk
dc.subjectінтернет середовищеuk
dc.subjectinternet environmentuk
dc.subjectвікноuk
dc.subjectwindowuk
dc.titleВпровадження комплексної маркетингової діджитал-стратегії для підприємства будівельної галузіuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia kompleksnoï marketynhovoï didzhytal-stratehiï dlia pidpryiemstva budivelnoï haluziuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моісеєв Н. Р..pdf950,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.