Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнищенко, Надія Олександрівна-
dc.contributor.authorOnyshchenko, Nadiia-
dc.date.accessioned2025-02-09T11:17:44Z-
dc.date.available2025-02-09T11:17:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОнищенко Н. О. Вдосконалення маркетингової комунікаційної політики аграрного підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Надія Олександрівна Онищенко ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10987uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10987-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процес формування комунікаційної політики підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні аспекти формування комунікаційної політики аграрного підприємства. Метою роботи є теоретичне та методичне обґрунтування необхідності формування і впровадження маркетингової комунікаційної політики, що сприяє прийняттю ефективних управлінських рішень та підвищенню конкурентоспроможності підприємств аграрного сектору економіки. Obiekt doslidzhennia – protses formuvannia komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva v umovakh konkurentnoho rynkovoho seredovyshcha Predmet doslidzhennia – teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty formuvannia komunikatsiinoi polityky ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu roboty ye teoretychne ta metodychne obgruntuvannia neobkhidnosti formuvannia i vprovadzhennia marketynhovoi komunikatsiinoi polityky, shcho spryiaie pryiniattiu efektyvnykh upravlinskykh rishen ta pidvyshchenniu konkurentospromozhnosti pidpryiemstv ahrarnoho sektoru ekonomiky.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectCommunication policyuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectdigital toolsuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectTelegram-ботuk
dc.subjectTelegram botuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk
dc.subjectcommunication strategiesuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleВдосконалення маркетингової комунікаційної політики аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeVdoskonalennia marketynhovoi komunikatsiinoi polityky ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онищенко Н. О..pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.