Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, Антон Анатолійович-
dc.contributor.authorPetrenko, Anton-
dc.date.accessioned2025-02-10T05:23:48Z-
dc.date.available2025-02-10T05:23:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПетренко А. А. Формування збутової стратегії підприємства та шляхи її удосконалення : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Антон Анатолійович Петренко ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 97 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10989uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10989-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження є процес формування збутової стратегії підприємства, а також шляхи її удосконалення в Товаристві з обмеженої відповідальності фірма «ЗГІК». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади формування збутової стратегії на підприємствах. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз особливостей формування збутової стратегії підприємства в сучасних компаніях, визначення ключових проблем і перспективних шляхів удосконалення збутової стратегії підприємства. Obiekt doslidzhennia ye protses formuvannia zbutovoi stratehii pidpryiemstva, a takozh shliakhy yii udoskonalennia v Tovarystvi z obmezhenoi vidpovidalnosti firma «ZHIK». Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodolohichni ta praktychni zasady formuvannia zbutovoi stratehii na pidpryiemstvakh. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye analiz osoblyvostei formuvannia zbutovoi stratehii pidpryiemstva v suchasnykh kompaniiakh, vyznachennia kliuchovykh problem i perspektyvnykh shliakhiv udoskonalennia zbutovoi stratehii pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectloanuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectloan activityuk
dc.subjectзбутова стратегіяuk
dc.subjectloan strategyuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectenterprise departmentuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketingactivituk
dc.titleФормування збутової стратегії підприємства та шляхи її удосконаленняuk
dc.title.alternativeFormuvannia zbutovoi stratehii pidpryiemstva ta shliakhy yii udoskonalenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петренко А. А..pdf958,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.