Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Юлія Сергіївна-
dc.contributor.authorPonomarenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2025-02-10T05:31:00Z-
dc.date.available2025-02-10T05:31:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПономаренко Ю. С. Формування комплексу маркетингу аграрного підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Юлія Сергіївна Пономаренко ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олексндрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 86 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10990uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10990-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «НВП Джерело». Предмет дослідження – процес формування комплексу маркетингу аграрного підприємства, який включає такі складові, як продукт, ціна, просування та збут. Мета дослідження кваліфікаційної роботи магістра – обґрунтувати теоретичні засади та розробити практичні рекомендації щодо формування комплексу маркетингу для аграрного підприємства ТОВ «НВП Джерело», враховуючи специфіку його діяльності та ринкове середовище. Obiekt doslidzhennia – marketynhova diialnist TOV «NVP Dzherelo». Predmet doslidzhennia – protses formuvannia kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva, yakyi vkliuchaie taki skladovi, yak produkt, tsina, prosuvannia ta zbut. Meta doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty mahistra – obgruntuvaty teoretychni zasady ta rozrobyty praktychni rekomendatsii shchodo formuvannia kompleksu marketynhu dlia ahrarnoho pidpryiemstva TOV «NVP Dzherelo», vrakhovuiuchy spetsyfiku yoho diialnosti ta rynkove seredovyshche.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectелементи комплексу маркетингуuk
dc.subjectelements of the marketing complexuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectінтеграція маркетингової і логістичної стратегіїuk
dc.subjectintegration of marketing and logistics strategyuk
dc.subjectрозподільчий центрuk
dc.subjectdistribution centeruk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectmarketing policyuk
dc.subjectоптимізація ціниuk
dc.subjectprice optimizationuk
dc.titleФормування комплексу маркетингу аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко Ю. С..pdf880,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.