Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, Артем Володимирович-
dc.contributor.authorPrykhodko, Artem-
dc.date.accessioned2025-02-10T05:39:26Z-
dc.date.available2025-02-10T05:39:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПриходько А. В. Організація системи дослідження маркетингового середовища з метою адаптації підприємства до сучасних умов ведення бізнесу : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артем Володимирович Приходько ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 90 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10991uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10991-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є механізми збору, аналізу та інтерпретації даних, які забезпечують розуміння маркетингового середовища, ідентифікацію ринкових трендів, споживацьких уподобань, конкурентних стратегій та інших зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на діяльність підприємства. Ця система включає в себе також інструменти та методи, які використовуються для оцінки впливу цих факторів на підприємство та його стратегічне планування в контексті адаптації до змінюваних умов ринку. Obiektom doslidzhennia ye mekhanizmy zboru, analizu ta interpretatsii danykh, yaki zabezpechuiut rozuminnia marketynhovoho seredovyshcha, identyfikatsiiu rynkovykh trendiv, spozhyvatskykh upodoban, konkurentnykh stratehii ta inshykh zovnishnikh i vnutrishnikh faktoriv, shcho vplyvaiut na diialnist pidpryiemstva. Tsia systema vkliuchaie v sebe takozh instrumenty ta metody, yaki vykorystovuiutsia dlia otsinky vplyvu tsykh faktoriv na pidpryiemstvo ta yoho stratehichne planuvannia v konteksti adaptatsii do zminiuvanykh umov rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectMarketing researchuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectсистема інформаціїuk
dc.subjectinformation systemuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectcompetitive environmentuk
dc.subjectфактори середовищаuk
dc.subjectenvironmental factorsuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectconsumersuk
dc.titleОрганізація системи дослідження маркетингового середовища з метою адаптації підприємства до сучасних умов ведення бізнесуuk
dc.title.alternativeOrhanizatsiia systemy doslidzhennia marketynhovoho seredovyshcha z metoiu adaptatsii pidpryiemstva do suchasnykh umov vedennia biznesuuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приходько А. В..pdf968,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.