Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПричина, Нікіта Сергійович-
dc.contributor.authorPrychyna, Nikita-
dc.date.accessioned2025-02-10T05:46:34Z-
dc.date.available2025-02-10T05:46:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПричина Н. С. Удосконалення організації рекламної діяльності на підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Нікіта Сергійович Причина; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10992uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10992-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є рекламна діяльність фермерського господарства "АгроАльянс". Метою кваліфікаційної роботи є розробити практичні рекомендації для удосконалення організації рекламної діяльності фермерського господарства "АгроАльянс", спрямовані на підвищення ефективності використання рекламного бюджету, залучення нових клієнтів і зміцнення конкурентних позицій на ринку. Obiektom doslidzhennia ye reklamna diialnist fermerskoho hospodarstva "AhroAlians". Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobyty praktychni rekomendatsii dlia udoskonalennia orhanizatsii reklamnoi diialnosti fermerskoho hospodarstva "AhroAlians", spriamovani na pidvyshchennia efektyvnosti vykorystannia reklamnoho biudzhetu, zaluchennia novykh kliientiv i zmitsnennia konkurentnykh pozytsii na rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectadvertising activitiesuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectмаркетингові резервиuk
dc.subjectmarketing reservesuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.titleУдосконалення організації рекламної діяльності на підприємствіuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia orhanizatsii reklamnoi diialnosti na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Причина Н. С..pdf683,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.