Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРекман, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorRekman, Mariia-
dc.date.accessioned2025-02-10T05:53:36Z-
dc.date.available2025-02-10T05:53:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРекман М. О. Формування екологічного маркетингу в аграрному підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Марія Олександрівна Рекман ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10993uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10993-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження - процеси формування та реалізації екологічного маркетингу в аграрних підприємствах. Предмет дослідження - методи, інструменти та заходи формування екологічного маркетингу в ТОВ «МІКС ЛІДЕР 2015». Метою кваліфікаційної роботи магістра є теоретичне обґрунтування, розробка та практична апробація заходів щодо формування екологічного маркетингу в аграрному підприємстві. Obiekt doslidzhennia - protsesy formuvannia ta realizatsii ekolohichnoho marketynhu v ahrarnykh pidpryiemstvakh. Predmet doslidzhennia - metody, instrumenty ta zakhody formuvannia ekolohichnoho marketynhu v TOV «MIKS LIDER 2015». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty mahistra ye teoretychne obgruntuvannia, rozrobka ta praktychna aprobatsiia zakhodiv shchodo formuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu pidpryiemstvi.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectecological marketinguk
dc.subjectготовність до впровадженняuk
dc.subjectreadiness for implementationuk
dc.subjectнаслідки війниuk
dc.subjectconsequences of waruk
dc.subjectекологічні проблемиuk
dc.subjectecological problemsuk
dc.subjectорганічне виробництвоuk
dc.subjectorganic productionuk
dc.subjectсертифікація продукціїuk
dc.subjectproduct certificationuk
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectinnovative marketinguk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleФормування екологічного маркетингу в аграрному підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рекман М. О..pdf748,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.