Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСантов, Станіслав Оттілович-
dc.contributor.authorSantov, Stanislav-
dc.date.accessioned2025-02-10T06:01:56Z-
dc.date.available2025-02-10T06:01:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСантов С. О. Впровадження діджитал-маркетингу в діяльність підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Станіслав Оттілович Сантов ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 96 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10994uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10994-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є підприємство як суб'єкт господарювання, його маркетингова діяльність, орієнтована на впровадження діджитал-інструментів, таких як SEO, SMM, контекстна реклама, електронна пошта, веб-аналітика, таргетована реклама тощо. Метою кваліфікаційної роботи є виявлення шляхів ефективного впровадження діджитал-маркетингу в діяльність підприємства для підвищення конкурентоспроможності, залучення більшої кількості споживачів, оптимізації витрат на маркетинг і досягнення стратегічних бізнес-цілей. Obiektom doslidzhennia ye pidpryiemstvo yak subiekt hospodariuvannia, yoho marketynhova diialnist, oriientovana na vprovadzhennia didzhytal-instrumentiv, takykh yak SEO, SMM, kontekstna reklama, elektronna poshta, veb-analityka, tarhetovana reklama toshcho. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyiavlennia shliakhiv efektyvnoho vprovadzhennia didzhytal-marketynhu v diialnist pidpryiemstva dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti, zaluchennia bilshoi kilkosti spozhyvachiv, optymizatsii vytrat na marketynh i dosiahnennia stratehichnykh biznes-tsilei.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectдіджитал-маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.titleВпровадження діджитал-маркетингу в діяльність підприємстваuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia didzhytal-marketynhu v diialnist pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сантов С. О..pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.