Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаркісян, Софія Левонівна-
dc.contributor.authorSarkisian, Sofiia-
dc.date.accessioned2025-02-10T06:10:57Z-
dc.date.available2025-02-10T06:10:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСаркісян С. Л. Впровадження заходів підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на аграрному підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Софія Левонівна Саркісян ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10995uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10995-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – маркетингова діяльність агроорганізацій та підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на аграрному підприємстві. Предметом дослідження є маркетингова складова розвитку аграрного сектору економіки України, зокрема підвищення ефективності управління маркетингових комунікацій на цей процес. Obiekt doslidzhennia – marketynhova diialnist ahroorhanizatsii ta pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na ahrarnomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye marketynhova skladova rozvytku ahrarnoho sektoru ekonomiky Ukrainy, zokrema pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovykh komunikatsii na tsei protses.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectкомунікаційна ефективністьuk
dc.subjectcommunication effectivenessuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectконтент-планuk
dc.subjectcontent planuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectтаргетована рекламаuk
dc.subjecttargeted advertisinguk
dc.subjectsmm-просуванняuk
dc.subjectsmm promotionuk
dc.subjectкроспостингuk
dc.subjectcross-postinguk
dc.subjectвізуалuk
dc.subjectvisualuk
dc.subjectпіарuk
dc.subjectpruk
dc.titleВпровадження заходів підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на аграрному підприємствіuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia zakhodiv pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na ahrarnomu pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саркісян С. Л..pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.