Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтароконь, Давид Владиславович-
dc.contributor.authorStarokon, Davyd-
dc.date.accessioned2025-02-10T06:26:23Z-
dc.date.available2025-02-10T06:26:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтароконь Д. В. Формування та оцінка маркетингового потенціалу аграрного підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Давид Владиславович Староконь ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10997uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10997-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування та використання маркетингового потенціалу сільськогосподарського підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів оцінки та формування маркетингового потенціалу ТОВ «МІКС ЛІДЕР 2015». Метою кваліфікаційної роботи магістра є теоретичне обґрунтування, розробка практичних рекомендацій та оцінка маркетингового потенціалу ТОВ «МІКС ЛІДЕР 2015» як інструменту підвищення ефективності його діяльності на аграрному ринку. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia ta vykorystannia marketynhovoho potentsialu silskohospodarskoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh aspektiv otsinky ta formuvannia marketynhovoho potentsialu TOV «MIKS LIDER 2015». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty mahistra ye teoretychne obgruntuvannia, rozrobka praktychnykh rekomendatsii ta otsinka marketynhovoho potentsialu TOV «MIKS LIDER 2015» yak instrumentu pidvyshchennia efektyvnosti yoho diialnosti na ahrarnomu rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk
dc.subjectmarketing potentialuk
dc.subjectswot-аналізuk
dc.subjectswot analysisuk
dc.subjectкрафтове виробництвоuk
dc.subjectcraftsmanshipuk
dc.subjectцифрові технології маркетингуuk
dc.subjectdigital marketing technologiesuk
dc.subjectмаркетинговий координаційний центрuk
dc.subjectmarketing coordination centeruk
dc.titleФормування та оцінка маркетингового потенціалу аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia ta otsinka marketynhovoho potentsialu ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Староконь Д. В..pdf973,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.