Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТелюра, Володимир Вячеславович-
dc.contributor.authorTeliura, Volodymyr-
dc.date.accessioned2025-02-10T06:33:19Z-
dc.date.available2025-02-10T06:33:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТелюра В. В. Впровадження інтернет-маркетингу в діяльність підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Володимир Вячеславович Телюра ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10998uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10998-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження - процес впровадження інтернет-маркетингу у діяльність транспортно-логістичного підприємства. Предметом дослідження є особливості просування транспортно-логістичних послуг на цільові ринки, аналіз сучасних тенденцій у їх організації з урахуванням вимог національних і міжнародних ринків, а також обґрунтування необхідності застосування інтернет-маркетингу в діяльності транспортно-логістичного підприємства. Obiekt doslidzhennia - protses vprovadzhennia internet-marketynhu u diialnist transportno-lohistychnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye osoblyvosti prosuvannia transportno-lohistychnykh posluh na tsilovi rynky, analiz suchasnykh tendentsii u yikh orhanizatsii z urakhuvanniam vymoh natsionalnykh i mizhnarodnykh rynkiv, a takozh obgruntuvannia neobkhidnosti zastosuvannia internet-marketynhu v diialnosti transportno-lohistychnoho pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectцільові аудиторіїuk
dc.subjecttarget audiencesuk
dc.subjectлогістичні послугиuk
dc.subjectlogistics servicesuk
dc.subjectінструменти веб-аналітикиuk
dc.subjectweb analytics toolsuk
dc.subjectтаргетована рекламаuk
dc.subjecttargeted advertisinguk
dc.titleВпровадження інтернет-маркетингу в діяльність підприємстваuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia internet-marketynhu v diialnist pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Телюра В. В..pdf930,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.