Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачова, Марина Валеріївна-
dc.contributor.authorTkachova, Maryna-
dc.date.accessioned2025-02-10T06:50:27Z-
dc.date.available2025-02-10T06:50:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТкачова М. В. Впровадження маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Марина Валеріївна Ткачова ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 83 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11000uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11000-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступають процеси, що стосуються формування конкурентоспроможності підприємства та впровадження маркетингових заходів для її підвищення у товаристві з обмеженою відповідальністю «Баглійський елеватор», розташованому в м. Кам’янське Дніпропетровської області. Предметом дослідження виступають методи, механізми та інструменти щодо впровадження маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Obiektom doslidzhennia vystupaiut protsesy, shcho stosuiutsia formuvannia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta vprovadzhennia marketynhovykh zakhodiv dlia yii pidvyshchennia u tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Bahliiskyi elevator», roztashovanomu v m. Kamianske Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia vystupaiut metody, mekhanizmy ta instrumenty shchodo vprovadzhennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectелеваторuk
dc.subjectliftuk
dc.subjectчинники конкурентоспроможностіuk
dc.subjectcompetitiveness factorsuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectmarketing measuresuk
dc.titleВпровадження маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачова М. В..pdf837,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.