Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповал, Анастасія Андріївна-
dc.contributor.authorShapoval, Anastasiia-
dc.date.accessioned2025-02-10T13:26:23Z-
dc.date.available2025-02-10T13:26:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШаповал А. А. Впровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Андріївна Шаповал ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 82 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11008uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11008-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження: процеси маркетингового управління та інноваційної діяльності підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні аспекти впровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність підприємства для підвищення його конкурентоспроможності, оптимізації бізнес-процесів та розширення ринкових можливостей. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтувати теоретичні засади, дослідити сучасний стан та розробити практичні рекомендації щодо впровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність виробничого підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності, оптимізації бізнес-процесів і розширення ринкових можливостей. Obiekt doslidzhennia: protsesy marketynhovoho upravlinnia ta innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva. Predmet doslidzhennia: teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty vprovadzhennia marketynhovoho innovatsiinoho produktu v diialnist pidpryiemstva dlia pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti, optymizatsii biznes-protsesiv ta rozshyrennia rynkovykh mozhlyvostei. Meta kvalifikatsiinoi roboty: obgruntuvaty teoretychni zasady, doslidyty suchasnyi stan ta rozrobyty praktychni rekomendatsii shchodo vprovadzhennia marketynhovoho innovatsiinoho produktu v diialnist vyrobnychoho pidpryiemstva z metoiu pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti, optymizatsii biznes-protsesiv i rozshyrennia rynkovykh mozhlyvostei.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk
dc.subjectmarketing innovationsuk
dc.subjectстратапuk
dc.subjectstartupuk
dc.subjectстадії проектуuk
dc.subjectproject stagesuk
dc.subjectмаркетинговий супровідuk
dc.subjectmarketing supportuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectуникнення інноваційних ризиківuk
dc.subjectavoidance of innovation RISKSuk
dc.titleВпровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність підприємстваuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia marketynhovoho innovatsiinoho produktu v diialnist pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповал А. А..pdf656,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.