Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалацький, Олександр Валерійович-
dc.contributor.authorBalatskyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-02-11T08:04:46Z-
dc.date.available2025-02-11T08:04:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБалацький О. В. Конкурентоспроможність продукції підприємства та обґрунтування концепції її підвищення : магістр. кваліфікаційна робота : 051 Економіка / Олександр Валерійович Балацький; наук. керівник Гончаренко Оксана Володимирівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. економіки. – Дніпро, 2024. – 110 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11010uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11010-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси формування конкурентоспроможності продукції підприємства. Предметом дослідження є теоретичні концепції, методичний та практичний інструментарій аналізу й підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Мета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних і методичних основ формування, оцінка та обґрунтування практичного інструментарію підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Obiektom doslidzhennia ye protsesy formuvannia konkurentospromozhnosti produktsii pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni kontseptsii, metodychnyi ta praktychnyi instrumentarii analizu y pidvyshchennia konkurentospromozhnosti produktsii pidpryiemstva. Meta i zavdannia doslidzhennia. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh osnov formuvannia, otsinka ta obgruntuvannia praktychnoho instrumentariiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti produktsii pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectагропромисловий комплексuk
dc.subjectAgro-industrial complexuk
dc.subjectасортимент продукціїuk
dc.subjectproduct rangeuk
dc.subjectвласний капіталuk
dc.subjectown capitaluk
dc.subjectвиробничі потужностіuk
dc.subjectproduction facilitiesuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectдинаміка розвиткуuk
dc.subjectdevelopment dynamicsuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectінноваційна політикаuk
dc.subjectinnovation policyuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectмінімізація витратuk
dc.subjectcost minimizationuk
dc.subjectмодернізація виробництваuk
dc.subjectproduction modernizationuk
dc.subjectоптимізація витратuk
dc.subjectcost optimizationuk
dc.subjectсобівартістьuk
dc.subjectcost effectivenessuk
dc.subjectфінансова стабільністьuk
dc.subjectfinancial stabilityuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectproduct qualityuk
dc.titleКонкурентоспроможність продукції підприємства та обґрунтування концепції її підвищенняuk
dc.title.alternativeKonkurentospromozhnist produktsii pidpryiemstva ta obgruntuvannia kontseptsii yii pidvyshchenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балацький О. В..pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.