Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордійчук, ОлексіЙ Євгенійович-
dc.contributor.authorHordiichuk, OleksiI-
dc.date.accessioned2025-02-11T08:17:34Z-
dc.date.available2025-02-11T08:17:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГордійчук О. є. Обґрунтування цінової політики підприємства та напрямів її вдосконалення : магістр. кваліфікаційна робота : 051 Економіка / ОлексіЙ Євгенійович Гордійчук ; наук. керівник Гончаренко Оксана Володимирівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. економіки. – Дніпро, 2024. – 91 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11011uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11011-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси формування та реалізації цінової політики аграрних підприємств. Предметом дослідження є теоретичні аспекти, методи, механізми та інструменти формування цінової політики аграрного підприємства. Метою дослідження є розробка теоретичних і практичних рекомендацій щодо вдосконалення цінової політики ПрАТ «АПК-ІНВЕСТ» для підвищення конкурентоспроможності та рентабельності підприємства. Obiektom doslidzhennia ye protsesy formuvannia ta realizatsii tsinovoi polityky ahrarnykh pidpryiemstv. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni aspekty, metody, mekhanizmy ta instrumenty formuvannia tsinovoi polityky ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu doslidzhennia ye rozrobka teoretychnykh i praktychnykh rekomendatsii shchodo vdoskonalennia tsinovoi polityky PrAT «APK-INVEST» dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti ta rentabelnosti pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectPricing policyuk
dc.subjectринкові стратегіїuk
dc.subjectmarket strategiesuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectсобівартістьuk
dc.subjectcost priceuk
dc.subjectпопит і пропозиціяuk
dc.subjectsupply and demanduk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectцінові стратегіїuk
dc.subjectpricing strategiesuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectprofitabilityuk
dc.subjectмоніторинг ринкуuk
dc.subjectmarket monitoringuk
dc.subjectпозиціонування продуктуuk
dc.subjectproduct positioninguk
dc.subjectмаржинальністьuk
dc.subjectmarginalityuk
dc.subjectконкурентний аналізuk
dc.subjectcompetitive analysisuk
dc.titleОбґрунтування цінової політики підприємства та напрямів її вдосконаленняuk
dc.title.alternativeObgruntuvannia tsinovoi polityky pidpryiemstva ta napriamiv yii vdoskonalenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гордійчук О. Є..pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.