Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄременко, Павло Арсенович-
dc.contributor.authorYeremenko, Pavlo-
dc.date.accessioned2025-02-14T14:31:12Z-
dc.date.available2025-02-14T14:31:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄременко П. А. Удосконалення стратегічного маркетингового управління підприємством : магістр. кваліфікаційна робота : 073 Менеджмент / Павло Арсенович Єременко ; наук. керівник Величко Олександр Петрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11082uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11082-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: процес стратегічного управління маркетинговою системою у ТОВ «УКРТРАНСЛІТ». Предмет дослідження: теоретичні і прикладні аспекти, методи, інструменти та практики маркетингового менеджменту, які використовуються для удосконалення процесу стратегічного розвитку підприємства. Метою роботи є створення ефективної та конкурентоздатної стратегії маркетингового управління, яка сприятиме довгостроковому розвитку підприємства. Obiekt doslidzhennia: protses stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu systemoiu u TOV «UKRTRANSLIT». Predmet doslidzhennia: teoretychni i prykladni aspekty, metody, instrumenty ta praktyky marketynhovoho menedzhmentu, yaki vykorystovuiutsia dlia udoskonalennia protsesu stratehichnoho rozvytku pidpryiemstva. Metoiu roboty ye stvorennia efektyvnoi ta konkurentozdatnoi stratehii marketynhovoho upravlinnia, yaka spryiatyme dovhostrokovomu rozvytku pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjecttradeuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.titleУдосконалення стратегічного маркетингового управління підприємствомuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstvomuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єременко П. А..pdf821,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.