Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернуха, Андрій Олексійович-
dc.contributor.author/ Chernukha, Andrii-
dc.date.accessioned2025-02-19T11:34:52Z-
dc.date.available2025-02-19T11:34:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧернуха А. О. Управління системою обслуговування клієнтів комерційного банку : магістр. кваліфікаційна робота : 073 Менеджмент / Андрій Олексійович Чернуха ; наук. керівник Шпортюк Наталя Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2024. – 75 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11132uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11132-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – система обслуговування клієнтів у комерційних банках. Предмет дослідження – підходи, методи та інструменти вдосконалення системи обслуговування клієнтів на прикладі АТ КБ «ПриватБанк». Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у вивченні, аналізі та розробці пропозицій щодо вдосконалення системи обслуговування клієнтів АТ КБ «ПриватБанк» для забезпечення її ефективності, конкурентоспроможності та клієнтоорієнтованості. Obiekt doslidzhennia – systema obsluhovuvannia kliientiv u komertsiinykh bankakh. Predmet doslidzhennia – pidkhody, metody ta instrumenty vdoskonalennia systemy obsluhovuvannia kliientiv na prykladi AT KB «PryvatBank». Meta kvalifikatsiinoi roboty mahistra poliahaie u vyvchenni, analizi ta rozrobtsi propozytsii shchodo vdoskonalennia systemy obsluhovuvannia kliientiv AT KB «PryvatBank» dlia zabezpechennia yii efektyvnosti, konkurentospromozhnosti ta kliientooriientovanosti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectбанкuk
dc.subjectbankuk
dc.subjectобслуговування клієнтівuk
dc.subjectcustomer serviceuk
dc.subjectклієнтська базаuk
dc.subjectcustomer baseuk
dc.subjectуправління залученням клієнтівuk
dc.subjectcustomer engagement managementuk
dc.subjectстратегія управління базою клієнтівuk
dc.subjectcustomer base management strategyuk
dc.subjectідентифікація та верифікація клієнтівuk
dc.subjectcustomer identification and verificationuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.titleУправління системою обслуговування клієнтів комерційного банкуuk
dc.title.alternativeUpravlinnia systemoiu obsluhovuvannia kliientiv komertsiinoho bankuuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернуха А. О..pdf721,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.