Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазакевич, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorKazakevych, Olena-
dc.contributor.authorКармазіна, Кіра Романівна-
dc.contributor.authorKarmazina, Kira-
dc.date.accessioned2025-03-28T08:53:18Z-
dc.date.available2025-03-28T08:53:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКазакевич О. І. Особистісно-орієнтоване навчання як тенденція гуманізації освіти / О. І. Казакевич, К. Р. // Кармазіна Сучасна педагогіка та лінгводидактика : зб.наук. пр. / ДДАЕУ ; за загал. ред. О. В. Назаренко. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2024. – С. 54 63. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11528uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11528-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема особистісно-орієнтованого навчання в контексті гуманізації освіти. Встановлено, що гуманізація і гуманітаризація пов’язані з вирішенням загальноцивілізаційних задач, які мають стратегічне значення для розвитку не тільки освіти, а й людства в цілому. Гуманізація освіти, безсумнівно, означає індивідуалізацію освітнього процесу. Досліджено історичні передумови виникнення особистісно-орієнтованого навчання. Надано визначення особистісно орієнтованого навчання. Представлено особливості та основні переваги особистісно-орієнтованого навчання, а також проблеми в освіті, які можуть бути вирішені. Визначено цілі особистісно-орієнтованого навчання. Проведено порівняльний аналіз особистісноорієнтованого та традиційного навчання. Доведено ефективність кредитномодульної системи та вибіркових дисциплін в освіті як шляхів створення індивідуальної освітньої траєкторії The article deals with the problem of personality-oriented learning in the context of humanisation of education. It is established that humanisation and humanitarization are associated with the solution of general civilisation tasks that are of strategic importance for the development of not only education, but also humanity as a whole. Humanisation of education undoubtedly means individualisation of the educational process. The historical prerequisites for the emergence of personality-oriented learning are considered. The definition of personalityoriented learning is given. The features and main advantages of personality-oriented learning are presented, as well as the problems in education that it can help solve. The goals of personalityoriented learning are defined. A comparative analysis of personalityoriented and traditional learning is carried out. The effectiveness of the credit-module system and elective courses in education as ways to create an individual educational trajectory is proved.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectгуманізація та гуманітаризація в освітіuk
dc.subjecthumanization and humanitarization in educationuk
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectpersonality-based learninguk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectінноваційні технології в освітіuk
dc.subjectinnovative technologies in educationuk
dc.titleОсобистісно-орієнтоване навчання як тенденція гуманізації освітиuk
dc.title.alternativePersonality-based learning as a trend of humanization of educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кафедральний збірник 2024_54-64pdf.pdf518,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.