Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМунько, Анна Юріївна-
dc.contributor.authorMunko, Anna-
dc.contributor.authorШумейко, С. О.-
dc.contributor.authorShumejko, S.-
dc.date.accessioned2025-04-06T09:51:53Z-
dc.date.available2025-04-06T09:51:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМунько А. Ю. Удосконалення процесів розробки комунікаційної стратегії органу місцевого самоврядування / А. Ю. Мунько, С. О. Шумейко [Електронний ресурс] // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2024. – № 12. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11609uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6806-
dc.identifier.urihttps://www.nayka.com.ua/index.php/dy/article/view/5271/5323-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11609-
dc.description.abstractУ статті досліджено алгоритм та особливості розробки комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування із урахуванням локальної специфіки, потреб та інтересів членів територіальних громад і стейкхолдерів як цільових аудиторій комунікаційної діяльності. Запропоновано інструменти, які забезпечують персоналізовану комунікацію, зокрема через профілі громади, що дозволяють адаптувати комунікаційні стратегії до потреб різних соціальних груп; гейміфікація та «живі бібліотеки» сприяють більш активному залученню громадян, зокрема молоді, до процесів управління і розв’язання важливих соціальних питань; карти інформаційних потоків громади, які допомагають визначити канали комунікації, що користуються довірою, та спрямовувати зусилля в потрібному напрямі. Обґрунтовано необхідність та ключові напрями адаптації комунікаційних стратегій органів місцевого самоврядування до сучасних викликів, таких як війна з Росією. The article examines the algorithm and features of developing a communication strategy of local self-government bodies, taking into account local specifics, needs and interests of members of territorial communities and stakeholders as target audiences of communication activities. The algorithm for analyzing the target audience for the purpose of forming a high-quality communication strategy is characterized, which is based on studying the structure of the population of the territorial community, in particular by territorial distribution of the population, age categories, social status, employment, vulnerability, special categories of the population, and other socio-demographic characteristics. It is substantiated that an important component of the successful development of territorial communities is the synchronization of communication strategies with other strategic planning documents through such steps as analyzing the strategic goals of community development in relation to target audiences and stakeholders, establishing communication emphases, analyzing the operational goals of community development in relation to the possibilities of integration with the provisions of the communication strategy, identifying communication tools for integration into the communication strategy of the local government, and formulating expected results. The weak correlation between the strategic goals of the community and communication initiatives is an important challenge, but it can be overcome through clear coordination of development goals with communication emphases, which will ensure better implementation of the planned tasks. Tools are proposed that provide personalized communication, in particular through community profiles, which allow adapting communication strategies to the needs of different social groups; gamification and "living libraries" contribute to a more active involvement of citizens, including young people, in the processes of management and solving important social issues; community information flow maps that help identify trusted communication channels and direct efforts in the right direction. Key areas for adapting local government communication strategies to modern challenges such as the war with Russia have been identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk
dc.subjectpublic administration and administrationuk
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk
dc.subjectlocal government bodiesuk
dc.subjectкомунікаційна функціяuk
dc.subjectcommunication functionuk
dc.subjectстратегічний підхідuk
dc.subjectстратегічний підхідuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.subjectcommunication strategyuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectключові повідомленняuk
dc.subjectkey messagesuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectmartial stateuk
dc.titleУдосконалення процесів розробки комунікаційної стратегії органу місцевого самоврядуванняuk
dc.title.alternativeImproving the processes of developing a communication strategy for a local government bodyuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI: http://doi.org/10.32702/2307-2156.2024.12.16-
Розташовується у зібраннях:Державне управління: удосконалення та розвиток

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мунько_ПЕЧАТЬ.pdf373,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.