Публікації бакалаврів, магістрів : [644] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 461 до 480 з 644
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Інформаційні технології для автоматизації процесів ідентифікації і реєстрації тварин в УкраїніБабич, Альона; Babych, Alona; Дарницька, Даніела; Darnytska, Daniela; Галко, Дар’я; Halko, Daria
2021-04Розповсюдження абортів у собак в умовах племінного підприємства «Звездное счастье» кінологічної спілки України Криворізького району Дніпропетровської областіМарчук, Микола Миколайович; Marchuk, M.; Гудзовата, Сабіна Вікторівна; Hudzovata, S. V.; Корейба, Людмила Володимирівна; Koreyba, Ludmila; Koreyba, L. V.; Koreyba, Lyudmila Volodymyrivna; Koreyba, L.; Koreiba, L. V.; Coregba, L. V.; Дуда, Юлія Вікторівна; Duda, Yuliya; Duda, Y. V.; Duda, J. V.; Duda, Julia; Duda, Y.; Duda, J.; Duda, Yulia; Duda, Yu.; Duda, Yulia V.; Duda, Julia Viktorovna; Duda, Yu. V.; Роман, Лілія Григорівна; Roman, L.
2020Маркетингова стратегія - запорука успішного розвитку підприємстваБондаренко, А. С.; Bondarenko, A. S.
2020Agricultural advisory services marketing and its specificitiesDubchak, M .O.; Дубчак, М.О.
2020Особливості впровадження технологій SMM в діяльність сільськогосподарського підприємстваНасікан, В. О.; Nasikan, V. O.
2020SMM як засіб вдосконалення комунікацій компаніїПономаренко, Ю. С.; Ponomarenko, Yu. S.
2020Основні форми маркетингової діяльності підприємстваРуденко, Д.; Rudenko, D.
2020Алгоритм формування товарно-збутової політики підприємств АПКЛатиш, А. О.; Latysh, A. O.
2020Просування сільськогосподарських підприємств в мережі ІнтернетКалугіна, В. В.; Kaluhina, V. V.
2020Роль збуту в маркетинговій діяльності підприємстваКоробський, О.; Korobskyi, O.
2020Особливості розробки стратегії банківського маркетингуКапітанова, Ю.; Kapitanova, Yu.
2020Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємствіЩербатюк, В.; Shcherbatiuk, V.
2020Основні підходи щодо формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій підприємстваЖбанникова, Д. В.; Zhbannykova, D. V.
2020Етапи та принципи формування збутової політики підприємстваДонських, Анастасія Сергіївна; Donskykh, Anastasiia
2020Оцінка ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствСтельмащук, О. В.; Stelmashchuk, O. V.
2020Впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємств оптової торгівліКорнієвський, В. Є.; Korniievskyi, V. Ye.
2020Сучасні підходи до аналізу економічної ефективності маркетингової діяльностіЗубарєв, В. А.; Zubariev, V. A.
2020Маркетинг як детермінанта розвитку сільського підприємництваВласенко, О. П.; Vlasenko, O. P.
2020Оцінка ефективності маркетингу в діяльності підприємствБритан, К. В.; Brytan, K. V.
2020Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємстваБредун, О. Є.; Bredun, O. Ye.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 461 до 480 з 644