Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorSerhiienko, Olga-
dc.contributor.authorСемак, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorSemak, Ludmyla-
dc.date.accessioned2025-08-25T11:47:45Z-
dc.date.available2025-08-25T11:47:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСергієнко О. І . Навчальний потенціал штучного інтелекту під час мовної підготовки в аграрних закладах вищої освіти / О. І. Сергієнко, Л. А. Семак // Професійно-прикладні дидактики. – 2025. – Вип. 1. – С. 28 – 33. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12318uk
dc.identifier.issnISSN: 2521-6449-
dc.identifier.urihttps://journals.pdu.khmelnitskiy.ua/index.php/pad/article/view/494-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12318-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні підходи до впровадження штучного інтелекту в освітній процес, зокрема під час мовної підготовки студентів аграрних закладів вищої освіти. Дослідження підкреслює важливість інтеграції інноваційних цифро- вих технологій для підвищення ефективності навчання, розвитку ключових мовних навичок і формування професійної ком- петентності у здобувачів освіти. Автори акцентують увагу на можливостях адаптивного навчання на основі штучного інтелекту, яке забезпечує персоналізований підхід до кожного студента залежно від його рівня підготовки. Проаналізовано освітні платформи та інструменти, що активно використовуються у процесі вивчення іноземних мов, такі як Duolingo, Grammarly, ChatGPT, DeepL, Speechling, LingQ та інші. Описано їх переваги у вдосконаленні навичок письма, аудіювання, говоріння та читання. Особливу увагу приділено платформам, які сприяють інтерактивній взаємодії зі студентами, покра- щують доступність знань і допомагають оптимізувати час самостійної роботи. Зазначено, що використання штучного інтелекту дозволяє компенсувати обмеження аудиторного часу. Наголошено на важливості формування цифрових компе- тенцій викладачів і студентів для забезпечення ефективного використання можливостей штучного інтелекту. Також під- креслено необхідність врахування етичних аспектів та ризиків, пов’язаних із впровадженням таких технологій. Запропо- новано алгоритм організації заняття з мовної підготовки студентів аграрних спеціальностей з використанням технологій штучного інтелекту. Він охоплює вступну частину з мотиваційним обговоренням, основну частину з використанням інстру- ментів штучного інтелекту, а також підсумкову частину із виконанням творчих завдань. Результати дослідження підтвер- джують, що застосування технологій штучного інтелекту у мовній підготовці студентів сприяє зростанню мотивації, ефективності засвоєння матеріалу та підготовці кваліфікованих фахівців для роботи у цифровій економіці. The article examines modern approaches to the implementation of artificial intelligence in the educational process, particularly in the language training of students at agricultural higher education institutions. The study emphasizes the importance of integrating innovative digital technologies to enhance learning efficiency, develop key language skills, and build professional competencies among students. The authors highlight the potential of adaptive learning based on artificial intelligence, which provides a personalized approach for each student depending on their level of preparation. Educational platforms and tools actively used in the process of learning foreign languages, such as Duolingo, Grammarly, ChatGPT, DeepL, Speechling, LingQ, and others, are analyzed. Their advantages in improving writing, listening, speaking, and reading skills are described. Special attention is paid to platforms that foster interactive engagement with students, improve access to knowledge, and help optimize the time allocated for independent work. It is noted that the use of artificial intelligence compensates for the limitations of classroom hours. The article emphasizes the importance of developing digital competencies among teachers and students to ensure the effective use of artificial intelligence capabilities. Ethical considerations and risks associated with the implementation of such technologies are also highlighted. An algorithm for organizing language training sessions for students of agricultural specialties using artificial intelligence technologies is proposed. It includes an introductory part with motivational discussions, a main part using artificial intelligence tools, and a concluding part with creative assignments. The results of the study confirm that the application of artificial intelligence technologies in students' language training increases motivation, enhances the efficiency of material assimilation, and contributes to the preparation of qualified specialists capable of working in the digital economyuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗаклад вищої освіти «Подільський державний університет»uk
dc.subjectцифровізація освітиuk
dc.subjectdigitalization of educationuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectаграрні заклади вищої освітиuk
dc.subjectagricultural higher education institutionsuk
dc.subjectмовна підготовкаuk
dc.subjectlanguage traininguk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectAI toolsuk
dc.subjectчат-ботиuk
dc.subjectchatbotsuk
dc.titleНавчальний потенціал штучного інтелекту під час мовної підготовки в аграрних закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeEducational potential of artificial intelligence in language training at agrarian higher education institutionsuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.37406/2521-6449/2025-1-4-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf270,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.